Je nieuwste aankopen - Boeken
-
- Lid
Uit de befaamde Osprey Publishing "Elite" serie:
1. "World War II Infantry Tactics" (Squad and Platoon) door Stephen Bull,
2. "World War II Infantry Tactics" (Company and Battalion) Idem.,
3. "World War II Infantry Anti-Tank Tactics" door G.L. Rottman en
4. "World War II Airborne Warfare" Idem.
Als inleesmateriaal voor het geweldige WO2 bordspel "Tide of Iron". In dit bordspel kun je eenheden ter grootte van plmn. een infanterie peloton op een prachtig speelbord het gevecht laten aangaan met door je tegenspeler gespeelde eenheden. Infanterie, AFV's, tanks, machinegeweren, mortieren, bazooka's, dit alles maakt onderdeel uit van dit tactische WO2 bordspel.
1. "World War II Infantry Tactics" (Squad and Platoon) door Stephen Bull,
2. "World War II Infantry Tactics" (Company and Battalion) Idem.,
3. "World War II Infantry Anti-Tank Tactics" door G.L. Rottman en
4. "World War II Airborne Warfare" Idem.
Als inleesmateriaal voor het geweldige WO2 bordspel "Tide of Iron". In dit bordspel kun je eenheden ter grootte van plmn. een infanterie peloton op een prachtig speelbord het gevecht laten aangaan met door je tegenspeler gespeelde eenheden. Infanterie, AFV's, tanks, machinegeweren, mortieren, bazooka's, dit alles maakt onderdeel uit van dit tactische WO2 bordspel.
"Those who ignore history, are condemned to repeat it"
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
-
- Lid
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
- Dodo
- Lid
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
- King tiger
- Lid
- Contacteer:
Wie weet er een goed, recent boek over military colletables. Ik heb maar 1 boek met collectables en het is niet bepaald toereikend.
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940
http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Lid
Nieuwste aanschaf:
"The Second World War" door John Keegan. Ik had ook al J. Keegan's boek over de Eerste Wereldoorlog gelezen en was erg onder de indruk van de kennis en kundigheid van de man. John Keegan wordt door velen beschouwd als één van de beste "military historians" en alszodanig is hij uitermate goed in staat om in relatief weinig tekst veel duidelijk te maken over het beschreven onderwerp.
"The Second World War" door John Keegan. Ik had ook al J. Keegan's boek over de Eerste Wereldoorlog gelezen en was erg onder de indruk van de kennis en kundigheid van de man. John Keegan wordt door velen beschouwd als één van de beste "military historians" en alszodanig is hij uitermate goed in staat om in relatief weinig tekst veel duidelijk te maken over het beschreven onderwerp.
"Those who ignore history, are condemned to repeat it"
- King tiger
- Lid
- Contacteer:
Aangezie ik niet denk dat er boeken bestaan voor Belgische militaria zou ik het liefst vooral geallieerd Algemeen gaan: vuurwapens - geprinte bladen - hoofddeksels - ....sobel schreef:Tja, welke richting wil je op?
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940
- arneken
- Lid
- Contacteer:
- Dodo
- Lid
Auke Kok - De Verrader
Gaat over een Nederlandse verrader die verantwoordelijk is voor de dood van tal van verzetslieden en er zelf twee heeft omgebracht. Ben benieuwd, ga er morgen in de trein aan beginnen.
Gaat over een Nederlandse verrader die verantwoordelijk is voor de dood van tal van verzetslieden en er zelf twee heeft omgebracht. Ben benieuwd, ga er morgen in de trein aan beginnen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
US : G.I. Collectors GuideKing tiger schreef:Aangezie ik niet denk dat er boeken bestaan voor Belgische militaria zou ik het liefst vooral geallieerd Algemeen gaan: vuurwapens - geprinte bladen - hoofddeksels - ....sobel schreef:Tja, welke richting wil je op?
UK : The British Soldier Vol.I & II
CAN : Dressed to kill - clothing the Canadian soldier
enz...