De hel van stalingrad

Het oostfront

de slag om de ardennen

Het einde van het derde rijk
Het verhaal van de Waffen-SS 1923-1945
Ik heb net het zelfde boek!Akko schreef:@Yentyyy: Ja dat is het ook, er staan heel veel foto's in dat ik nog nooit heb gezien.
Ook veel uitleg over alles gewoon.
Door dit boek wist ik ook iets, dat ik nog niet teweten gekomen was.
Bv;
Zoals dat de US inf camo droegen in ETO, maar dit was niet lang omdat de duitsers hun camo hier hard op leek.
Daarom gebruikten ze deze alleen nog in de Pacific Theater.
Is zaterdag bij mij binnen gekomenrood schreef:De nederlandse stalen helm 1916- 1946 - Kevin de Joode
Zal er ook eens op zoek naar gaanUS army schreef:Ik heb net het zelfde boek!Akko schreef:@Yentyyy: Ja dat is het ook, er staan heel veel foto's in dat ik nog nooit heb gezien.
Bv;
Zoals dat de US inf camo droegen in ETO, maar dit was niet lang omdat de duitsers hun camo hier hard op leek.
Prachtig boek is het
Is inderdaad een leuk boek ja ! Heb hem ook, een van de eerste boeken wat ik gekocht had.Akko schreef:@Yentyyy: Ja dat is het ook, er staan heel veel foto's in dat ik nog nooit heb gezien.
Bv;
Boekenvoordeel is een prachtige winkel niet? Heb er ook veel boeken vandaan.Akko schreef:Heb er een heleboel gekocht, heel goedkoop zelfs.
De hel van stalingrad
Het oostfront
de slag om de ardennen
Ik heb hem wel van daarrik3445 schreef:Boekenvoordeel is een prachtige winkel niet? Heb er ook veel boeken vandaan.Akko schreef:Heb er een heleboel gekocht, heel goedkoop zelfs.
De hel van stalingrad
Het oostfront
de slag om de ardennen
- De biografie van Hitler van Kershaw: redelijk tot goede biografie, geeft een goed beeld van de gek.Dreesen schreef:Ik lees, heb gelezen deze twee zeer interessante boeken:
- De laatste getuigen, Rochus Misch
- Het boek Hitler
Deze boeken wil ik binnenkort gaan lezen:
- Heinrich Himmler va Peter Longrich
- Tafelgesprekken van Adolf Hitler
- De biografie van Hitler van Kershaw
- Albert Speer herinneringen
Iemand deze al gelezen? eventueel je mening over de boeken/boek ?