Wat is je lievelings 2e wo boek?
-
- Lid
Wat is je lievelings 2e wo boek?
na het topic ''wat is je lievelings 2e wo film'' vond ik het wel intressant om ook jullie mening te horen over de vele oorlogsboeken die er zijn gemaakt.
Alles mag; infomatieve boeken, waargebeurden verhalen, fictie ect.
Als het even kan is het ook leuk om schrijver en ISBN erbij te vermelden voor als andere mensen dat boek ook willen lezen.
Alles mag; infomatieve boeken, waargebeurden verhalen, fictie ect.
Als het even kan is het ook leuk om schrijver en ISBN erbij te vermelden voor als andere mensen dat boek ook willen lezen.
Windhund - Grenadier
Panzergrenadiere,
vorwärts, zum Siege voran!
Panzergrenadiere,
vorwärts, zum Siege voran!
- Dodo
- Lid
Dat waren zo ongeveer de eerste WO2 boekjes die ik mijn bezit had gekregen. Heb de hele serie hier staan, 2x gelezen, ben er nog steeds blij meePauli schreef:Engeland vaarders van K.Norel is vind ik mooi, die hele serie eigenlijk. er zijn natuurlijk nog veel meer mooie boeken.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
- Tim
- Lid
- Contacteer:
- Maj.Cain
- Lid
- Contacteer:
Arnhem 1944
The Airborne Battle!
M.Middlebrook
The Airborne Battle!
M.Middlebrook
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
http://www.156PARA.com
-
- Lid
Beste boek
Het beste boek voor mij is "Het boek der kampen" van Ludo van Eck. Eigenlijk alle boeken van Ludo van Eck zijn goe.
Greetz Librake
Greetz Librake
- stengun
- Lid
- Contacteer:
Re: Beste boek
Jaren geleden dit boek van de bibliotheek geleend, zeer indrukwekkend en aangrijpend. In die tijd ( 1985 of zo.. ) zag ik die foto's voor het eerst. Vooral de foto's van de zeepfabricage zijn me bijgebleven...Librake schreef:Het beste boek voor mij is "Het boek der kampen" van Ludo van Eck. Eigenlijk alle boeken van Ludo van Eck zijn goe.
Greetz Librake
Daar is 'ie weer!
- Zitadelle
- Lid
- Contacteer:
Cornelius Ryan, De Laatste Slag
Maar eigenlijk zijn alledrie de boeken (Een Brug Te Ver, De Langste Dag én De Laatste Slag) briljant geschreven...
Maar eigenlijk zijn alledrie de boeken (Een Brug Te Ver, De Langste Dag én De Laatste Slag) briljant geschreven...
http://www.t-kwadraat.nl/
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.