Blad "WO2 in woord en beeld"
-
- Lid
Blad "WO2 in woord en beeld"
eey,
Hebben jullie deze bladen ook??
Het is een soort magazine van 12 delen en kost iets van 15 euro maar dat weet ik niet helemaal zeker en je krijgt er ook nog een dvd bij...
Er staat heel veel informatie in en ook altijd een verhaal van een veteraan in die steeds verder gaat en dan in het laatste deel afgelopen is.
Ik vind zelf het een heel mooi blad.
zou wel willle wete of er er nog andere mensen hierr dat blad hebben....
Hebben jullie deze bladen ook??
Het is een soort magazine van 12 delen en kost iets van 15 euro maar dat weet ik niet helemaal zeker en je krijgt er ook nog een dvd bij...
Er staat heel veel informatie in en ook altijd een verhaal van een veteraan in die steeds verder gaat en dan in het laatste deel afgelopen is.
Ik vind zelf het een heel mooi blad.
zou wel willle wete of er er nog andere mensen hierr dat blad hebben....
The story of dedication and sacrifice in Normandy will never be forgotten.
- Robin V
- Lid
-
- Lid
Nee US niet veel volgens mij (zeg het als ik het fout heb), ik zelf het eerste deel gekocht, maar ik vond het te duur voor dat boekje en de dvd!!pionier schreef:Wat staat er zon beetje in? eel over us natuurlijk of niet?
Ik vond het boekje niet echt informatief, er stond ook van alles in over andere dingen zoals de film die charlie chaplin maakte over hitler, wat heeft dat er nou mee te maken? Daar was een hele bladzijde mee gevuld......
Groeten R.
Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
- Cicero
- Lid
Ik heb hem helemaal compleet. Ik moet alleen nog de verzamelband van de boekjes en dvd's binnen krijgen.
De posters binnenin heb ik allemaal op me kamer opgehangen.
Wat ook een goede verzamelserie is: Hitlers 3e Rijk
32 delen van bladen (met verzamelmap) en 32 video's
19,80 per deel (incl verzending)
Je bent wel iets van anderhalf tot 2 jaar bezig met verzamelen omdat ze eens in de 6 weken ongeveer uitkomen.
De posters binnenin heb ik allemaal op me kamer opgehangen.
Wat ook een goede verzamelserie is: Hitlers 3e Rijk
Je bent wel iets van anderhalf tot 2 jaar bezig met verzamelen omdat ze eens in de 6 weken ongeveer uitkomen.
In a war it's not about who's right, only who's left!
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
Ik heb hem zelf ook, leuke serie.
@Felix, er is een aflevering helemaal over de US.
@Felix, er is een aflevering helemaal over de US.
FELIX schreef:Nee US niet veel volgens mij (zeg het als ik het fout heb), ik zelf het eerste deel gekocht, maar ik vond het te duur voor dat boekje en de dvd!!pionier schreef:Wat staat er zon beetje in? eel over us natuurlijk of niet?
Ik vond het boekje niet echt informatief, er stond ook van alles in over andere dingen zoals de film die charlie chaplin maakte over hitler, wat heeft dat er nou mee te maken? Daar was een hele bladzijde mee gevuld......
-
- Lid
- Contacteer:
Wel eens uitgerekend hoeveel veel beter onderbouwde boeken met veel meer historisch-wetenschappelijke waarde je hiervoor kunt aanschaffen?Cicero schreef:Wat ook een goede verzamelserie is: Hitlers 3e Rijk
Naar mijn mening werkelijk zonde van het geld.
-
- Lid
Ja Kevin, je hebt gelijk.KevinP schreef:Wel eens uitgerekend hoeveel veel beter onderbouwde boeken met veel meer historisch-wetenschappelijke waarde je hiervoor kunt aanschaffen?Cicero schreef:Wat ook een goede verzamelserie is: Hitlers 3e Rijk
Naar mijn mening werkelijk zonde van het geld.
Ik heb 13 delen van die serie, toen ben ik ermee opgehouden. Veel te duur, voor wat je uiteindelijk hebt.
Ik koop toch liever militaria of mooiere documentatie van dat geld.