Medal of Honor Allied Assault

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Gebruikersavatar
Nekaf
Lid
Berichten: 148
Lid geworden op: 31 jul 2005, 00:12
Locatie: Rosmalen

Re: Medal of Honor Allied Assault

Bericht door Nekaf »

Rednas schreef:Diegene die MOH Airborne een goed spel vind is hier (op dit forum) toch echt op de verkeerde plaats. Een spel als Wolvenstein mag nog aankomen met een wezen als de übersoldat met MG42, maar een spel dat doet alsof het min of meer historisch kloppend is....
Ik heb het hier over:
http://www.youtube.com/watch?v=aN0dzAI_WsE
Kan zijn, maar de rillingen liepen over mijn rug toen ik oog in oog stond met deze krijger. Ik vond het supergaaf. Fuck reality....hello to gamepleasure. Deze übersoldaten hadden er wat mij betreft meer in gemogen.
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Re: Medal of Honor Allied Assault

Bericht door Haplo »

Joe_Liebgott schreef:Zal ik heel mijn moederboard moeten vervangen, dus een nieuwe pc moeten kopen?
Ja.
Met de configuratie zoals hij nu is kom je nergens meer mee.
Zelfbouw, of laten samenstellen is wat snpiersnoop zegt een hele goede optie.
Zo kan je zelf bepalen wat er in moet.
Een klein voordeel is ook dat je vaak toch goedkoper uitbent.
Maar wat je ook doet, Koop in elk geval GEEN packard bell.
Van alle mensen die ik ken heeft 99% er problemen mee gehad.
In mijn ogen dus rommel.
Mvg/Best regards, Sipke
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Medal of Honor Allied Assault

Bericht door sniper snoop »

Ik woon in Ieper (Belgie) en de computers van GSI zijn relatief duur maar zeer goed en kunnen alles aan! Ik weet niet met de rest van Belgie maar ik denk dat alles hetzelfde is. Of er GSi dealers in Nederland zijn weet ik niet. Zoja, breng daar eens een bezoekje maar ik zeg het u, ze zijn niet zo goedkoop. met €1000 zou je een van de goedkoopste kunne krijgen.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
Joe_Liebgott
Lid
Berichten: 294
Lid geworden op: 30 mei 2007, 19:35
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Medal of Honor Allied Assault

Bericht door Joe_Liebgott »

Bedankt voor de tips allemaal!
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!

"Battle is an orgy of disorder" George S. Patton
GerjanNL
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2010, 13:41

Re: Medal of Honor Allied Assault

Bericht door GerjanNL »

Rednas schreef:Diegene die MOH Airborne een goed spel vind is hier (op dit forum) toch echt op de verkeerde plaats. Een spel als Wolvenstein mag nog aankomen met een wezen als de übersoldat met MG42, maar een spel dat doet alsof het min of meer historisch kloppend is....
Ik heb het hier over:
http://www.youtube.com/watch?v=aN0dzAI_WsE
Misschien een beetje gek jah maar in The Saboteur kom je deze gasten met hun terror MP60,Terror Shotguns,Terror Flammenwerfer en Terror Scoped Rifle ook tegen.
GerjanNL
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2010, 13:41

Re: Medal of Honor Allied Assault

Bericht door GerjanNL »

Maar ff on topic. Ik speel nog veel MOH:AA of MOH:AAS of MOH:AAB en kijk ook eventjes bij mijn thread de bovenste nu nog over MOH:AA Holland Mod als je daarvoor interesse hebt, ik heb nog een paar man nodig want ik ben nu in mijn eentje bezig en dan gaat het natuurlijk nog wel een poosje duren...
Daarbij heb ik een eigen clan zonder eigen server mensen die mij informatie kunnen vertellen over het opzetten van een server ik sta daar helemaal voor open.
Gebruikersavatar
Martijn95
Lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 25 feb 2008, 18:18

Re: Medal of Honor Allied Assault

Bericht door Martijn95 »

GerjanNL schreef:
Rednas schreef:Diegene die MOH Airborne een goed spel vind is hier (op dit forum) toch echt op de verkeerde plaats. Een spel als Wolvenstein mag nog aankomen met een wezen als de übersoldat met MG42, maar een spel dat doet alsof het min of meer historisch kloppend is....
Ik heb het hier over:
http://www.youtube.com/watch?v=aN0dzAI_WsE
Misschien een beetje gek jah maar in The Saboteur kom je deze gasten met hun terror MP60,Terror Shotguns,Terror Flammenwerfer en Terror Scoped Rifle ook tegen.
Ik begrijp eigenlijk niet waarom je een 2 jaar oud topic ophaalt?? :roll:
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Medal of Honor Allied Assault

Bericht door sniper snoop »

COD schreef:
GerjanNL schreef:
Rednas schreef:Diegene die MOH Airborne een goed spel vind is hier (op dit forum) toch echt op de verkeerde plaats. Een spel als Wolvenstein mag nog aankomen met een wezen als de übersoldat met MG42, maar een spel dat doet alsof het min of meer historisch kloppend is....
Ik heb het hier over:
http://www.youtube.com/watch?v=aN0dzAI_WsE
Misschien een beetje gek jah maar in The Saboteur kom je deze gasten met hun terror MP60,Terror Shotguns,Terror Flammenwerfer en Terror Scoped Rifle ook tegen.
Ik begrijp eigenlijk niet waarom je een 2 jaar oud topic ophaalt?? :roll:
Ik begrijp niet waarom jij er zo over denk. Wat moet de persoon dan doen? Een nieuwe topic aanmaken dat arm is aan informatie? Terwijl hier toch heel wat staat? Dat klinkt prima. Ieder jaar een nieuw topic over ieder onderwerp. Staat over enkele jaren drie....vier....of meer topics over hetzelfde onderwerp.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
GerjanNL
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2010, 13:41

Re: Medal of Honor Allied Assault

Bericht door GerjanNL »

ik had trouwens ook nog geen eens gekeken wanneer dit topic voor het laatst gereplied was maar dat maakt toch geen bal uit.
Plaats reactie