Red Orchestra: Ostfront 41-45

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Devilmorfose
Lid

Bericht door Devilmorfose »

SasQuatch schreef:Dames, heren... http://www.redorchestra.nl is weer online, dat wil zeggen, up to date, nieuwe site layout, boordevol info, screenshots, forum etc. De game zou toch echt binnenkort in nederland moeten verschijnen. Hoop ik toch, potver :) (Kleine indie devloper als we zijn, weinig cash voor adverteren :s)

Anywaaay.... Redorchestra.nl, Thuisbasis van SasQuatch, mijzelf, online dus, dan, toch :S
He Sasie, jij hier? :)
SasQuatch
Lid
Contacteer:

Bericht door SasQuatch »

pvt_Ed schreef:Mooi werk Sas. Ziet er netjes uit. Zat jij niet in DOND?

En own me niet weer op de server. Als je [13th]limbo/93 ziet voorbij rennen heb dan genade :P 8)
Yep, zit nog steeds in Dond 8) Hey, Limbo, jou heb ik inderdaad voor bij zien rennen in RO. En vallen. En rennen. En vallen :D

j/k

We hebben een Dond server lopend. Heb nu nog weinig tijd gehad om te spelen omdat ik de nederlandse RO site snel in de lucht wilde krijgen... Zie je op de server :)
pvt_Ed
Lid

Bericht door pvt_Ed »

Jazeker, ik heb je server al tussen de favorieten staan. Ik zal zeker eens binnen komen.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
^kev
Lid

Bericht door ^kev »

Heeft iemand al enig idee waneer dit spel nou op cd / dvd uitkomt in nederland ? :|
pvt_Ed
Lid

Bericht door pvt_Ed »

Eerlijk gezegd laat het zich wel erg lang wachten! Vrienden van me zijn ook al op zoek. In duitsland is ie al te koop bij een webwinkel. Het zal denk ik niet meer lang duren. Ik hou je op de hoogte.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
pvt_Ed
Lid

Bericht door pvt_Ed »

De eerste "Nederlandse" winkel waar ik Red Orchestra: Ostfront 41-45 gespot heb is Bol.com.
Bezoek Bol.com: http://www.nl.bol.com

Helaas een beetje aan de prijs en de levertijd is nu nog rond de 2 á 3 weken, maar voor zover ik weet kun je daar gewoon per acceptgiro betalen, dus voor de mensen zonder creditcard een (dure) oplossing...

Bron: RO.nl forum

De prijs is 49.99, dus die gasten van bol.com steken gewoon 20 euro in hun eigen zak. Klein beetje duur. Meestal is deze site goedkoper: http://www.dimensionplus.nl daar staat ie ook al op.
^kev
Lid

Bericht door ^kev »

pvt_Ed schreef:. Meestal is deze site goedkoper: http://www.dimensionplus.nl daar staat ie ook al op.
Bij mij niet, staat er prijs n.n.b ( nog niet bekend ) en release ook nog niet, maar gaat ie ongeveer 40 euro kosten :shock: , en dan vinden ze het gek dat er steeds meer illigaal gebeurt. maja, ons pap wil niet via steam kopen, vindt dat "onbetrouwbaar" :|
^kev
Lid

Bericht door ^kev »

stond op http://www.bol.com:

Releasedatum: 05.04.2006

:?
pvt_Ed
Lid

Bericht door pvt_Ed »

Huh? bol.com vind ik maar gaar. Betalen via steam is betrouwbaar. Je krijgt ook een bewijs dat je betaald hebt (wel ff uitprinten) Mocht er iets met je computer gebeuren en ben je genoodzaakt hem te formateren, dan kun je Ostfron toch nog downloaden. Je kan dat zoveel je wilt!
^kev
Lid

Bericht door ^kev »

pvt_Ed schreef:Huh? bol.com vind ik maar gaar. Betalen via steam is betrouwbaar. Je krijgt ook een bewijs dat je betaald hebt (wel ff uitprinten) Mocht er iets met je computer gebeuren en ben je genoodzaakt hem te formateren, dan kun je Ostfron toch nog downloaden. Je kan dat zoveel je wilt!
Ooke, ik zal mijn vader dit eens laten lezen :P
Haplo
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Haplo »

Nooit problemen gehad met bol.com.
Gewoon een acceptgiro mee laten sturen.

Laatst per ongeluk een boek besteld die ik na ontvangst al bleek te bezitten.
Even een mailtje gestuurt.
Kon hem zo terug sturen.
Niks geen probleem.
Mvg/Best regards, Sipke
pvt_Ed
Lid

Bericht door pvt_Ed »

Nou ik heb een paar slechte ervaringen gehad met bol.com. 2 keer iets besteld stuurden ze het verkeerde. Ja nu is dat nie zo erg. De service achteraf was wel goed.
^kev
Lid

Bericht door ^kev »

Ik heb nog nooit iets besteld bij bol.com

doe het altijd of meestal gewoon via een winkel
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met Bol.com. Ik vind het geweldig dat je thuis vanuit je luie stoel iets kan bestellen en het per acceptgiro kan betalen (geen gedoe met credit cards). Daarnaast is de service over het algemeen goed.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Jonhy Frost
Lid

Bericht door Jonhy Frost »

http://video.google.com/videoplay?docid ... ra&pl=true

Ziet er mooi uit dat spel, en zoveel keuze in wapens.
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
Plaats reactie