Demo Sudden Strike 3 is uit!

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Plaats reactie
Jurrie
Moderator
Moderator
Ontvangen: 3 keer

Demo Sudden Strike 3 is uit!

Bericht door Jurrie »

Hallo mensen,

Hier heb ik nu lang op zitten wachten (als Sudden Strike fan). De demo van SS3 is uit :shock: :D!!!

Meer info kan je vinden op http://www.suddenstrike.com (duh).

Ik ben em aan het downloaden, nu maar hopen dat het niet tegenvalt!

Greetz,

Jurrie
vetje
Lid

Bericht door vetje »

Speelt maar in schokjes :<
Leroy
Lid

Bericht door Leroy »

Scheelt ook dat het een Beta is.
Polte
Lid

Bericht door Polte »

Sudden Strike III !
Finally!
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Miichel
Lid

Bericht door Miichel »

Even proberen, maar wat voor een type spel is dit? Mijn Engels is nl. niet zo goed, dus kan die verhaaltjes niet echt lezen. Maar het is toch net zoiets als Age of Empires, maar dan in WO2?
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

Miichel schreef:Even proberen, maar wat voor een type spel is dit? Mijn Engels is nl. niet zo goed, dus kan die verhaaltjes niet echt lezen. Maar het is toch net zoiets als Age of Empires, maar dan in WO2?
Sudden Strike is een zogenaamd 'Real Time Tactics' spel en niet, zoals Age of Empires, een 'Real Time Startegy' spel.

Het verschil tussen de beide typen is dat je bij RTT een leger krijgt en je maar moet zien te redden, terwijl je bij RTS zelf legereenheden kan bouwen. Met andere woorden: RTT is realistischer en uitdagender dan RTS. (Bij RTS bouw je gewoon net zolang tot je een overweldigende overmacht aan tanks etcetera hebt, om vervolgens je vijand te verpulveren. Bij RTT draait het om de tactiek, een slachtoffer is niet vervangbaar, dus je moet voorzichtig met je leger omgaan.)

Eerdere versies van Sudden Strike staan bij mij nog altijd gelijk aan jaren spelplezier.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Miichel
Lid

Bericht door Miichel »

Oke, bedankt voor de uitleg :)!
Miichel
Lid

Bericht door Miichel »

Leuk spel! Hapert alleen een beetje erg!
Jefke*
Lid

Bericht door Jefke* »

Hallo iedereen,

Ik heb de eerst Sudden Strike gespeeld en die vond ik echt tof. Ik me er uren mee geamuseerd. De demo van de Sudden Strike 3 heb ik nog niet gespeeld maar ik heb wel al een filmpje van gezien. Jammer genoeg moest ik dan zeggen dat het tegenviel. Het blijft wel het coole Sudden Strike-genre, maar ik vond maar weinig vernieuwingen. Zeker nu alle next-gen. games op de markt komen. Jammer, maar ja je kunt niet gewoon afgaan op een filmpje.

MVG Jefke*
Jurrie
Moderator
Moderator
Ontvangen: 3 keer

Bericht door Jurrie »

Bij mij hapert ie ook heel erg, ondanks dat ik re-de-lijk aan de systeemeisen voldoe. Ik denk dat de uiteindelijke versie wel zal draaien, want zo extreem geavanceerd zag het er nu ook weer niet uit met wat lage settings (althans, zo leek het).

Ik heb een beetje de feeling van het spel te pakken gekregen en ik denk dat het heel erg in de richting is van de eerdere sudden strike games (en niet in de richting van bijv: blitzkrieg of panzers wat ik heel misschien dacht)

Gelukkig maar ;)

Greetz,

Jurrie

PS: Nu wachten op de definitieve echte volledige versie, die eind dit jaar in de winkel ligt
Simon
Lid

Bericht door Simon »

Vrij oud topic, maar ik zit met een probleem, nu heb ik sudden strike 2 in mijn bezit, het probleem zittem in de GB campagne.
Hoe schiet je in godsnaam zo'n flare af?
Als iemand mij daarmee zou kunnen helpen want ik zoek er al heel de dag achter...

Alvast bedankt.

Simon
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Plaats reactie