Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ga morgen 2 vitrinekasten halen, heb maar even mijn collectie afgestoft, hierbij overzichts foto, indien er intresse is wil ik nog wat meer gedetailleerde foto's plaatsen
De wehrmacht afdeling onder :
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Waarom ik VW's verzamel, mijn vader heeft zijn complete leven bijna niets anders gereden, ik heb bijna niets anders gereden, mijn opa was vw dealer. De kever blinkt uit in zijn eenvoud, het is een der grootste klassiekers, daarom verzamel ik vw !
zal binnenkort wat meer foto's plaatsen
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Ik zelf vindt het niet zo interessant maar natuurlijk zijn er wel mensen die het verzamelen en dat respecteer ik ook majah, heb er niet veel verstand van maar het ziet er wel goed uit!
yo ik hou van bodem vonsten van de oorlog en ik verzaamel het ook graag ik vind wel de bodem vonsten mooi als ze uit de wo1 of wo2 komen dit is een coole site
ik vind Volkswagen niet echt bijzonder,makkelijker gezegd:ik heb heel weinig verstand van auto's.
de Kubelwagen is dan voor mij toch weer wél bijzonder.
ja maar de 914 heten niet voor niets liefkozend de VOPO of volksporsche, als ik me niet vergist bedoelt als een sport kever, een sportwagen voor iedereen, en daarom faalde hij. in essentie een porsche ontwerp met een kever motor of andersom