Airsoft

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Plaats reactie

Airsoft?

Lijkt me wel leuk
82
62%
No way!
17
13%
Heb ik al
23
17%
Airsoft?
10
8%
 
Totaal aantal stemmen: 132

Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: Airsoft

Bericht door panzer lehr »

Mar10e schreef:
Darryl schreef:Voor de geintreseerde. :wink: http://www.ww2airsoft.be

Van 8 tot 10 juli een wo2 weekend skirm. 8)
Wanneer is er weer een skirm dat geen heel weekend duurt? De vorige keer (21 en 22 mei?) was namelijk ook een heel weekend (en in Normandie).

Dat kun je hier volgen hier worden alle skirms die komen aangekondigt voor volgend jaar is er een oostfront skirm gepland. 8) http://www.ww2airsoft.eu
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Airsoft

Bericht door Mar10e »

panzer lehr schreef:
Mar10e schreef:
Darryl schreef:Voor de geintreseerde. :wink: http://www.ww2airsoft.be

Van 8 tot 10 juli een wo2 weekend skirm. 8)
Wanneer is er weer een skirm dat geen heel weekend duurt? De vorige keer (21 en 22 mei?) was namelijk ook een heel weekend (en in Normandie).

Dat kun je hier volgen hier worden alle skirms die komen aangekondigt voor volgend jaar is er een oostfront skirm gepland. 8) http://www.ww2airsoft.eu
Dat van die oostfront-skirm weet ik, want mijn vriend heeft gevraagd of ik wil helpen met het verzamelen van spullen en of ik foto’s kom maken. In elk geval bedankt ;)

Ik durf alleen niet echt op dat forum komen, want ik ben bang dat ik mijn vriend onbewust tegen zal houden om zich echt uit te kunnen leven. Ik wil hem namelijk een keer in actie zien in zijn Duitse uniform. Als ik weet wanneer er een skirm op een zaterdag is, dan weet ik wanneer ik kan beginnen met slijmen :oops:
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Re: Airsoft

Bericht door Darryl »

Er zijn ook nog genoeg open skirms. Helaas komen er bij een open skirm wel veel ''moderne'' gasten en wordt er veel gecheat door *kuch* Duiters *kuch*... Op de laatste open skirm waren we met 11 man van ww2airsoft.be. De resterende 70 man ofzo waren allemaal in moderne kleding.

Foto van mij tijdens een open skirm in The Valley op 12 juni: (uitrusting is gebaseerd op een foto van een Schotse infanterist die bij mij opa ingekwartierd zat.)

Afbeelding
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Airsoft

Bericht door Mar10e »

Darryl schreef:Er zijn ook nog genoeg open skirms. Helaas komen er bij een open skirm wel veel ''moderne'' gasten en wordt er veel gecheat door *kuch* Duiters *kuch*... Op de laatste open skirm waren we met 11 man van ww2airsoft.be. De resterende 70 man ofzo waren allemaal in moderne kleding.

Foto van mij tijdens een open skirm in The Valley op 12 juni: (uitrusting is gebaseerd op een foto van een Schotse infanterist die bij mij opa ingekwartierd zat.)

Afbeelding
Hé, hij heeft het over jou gehad en ik heb je op een foto gezien waar jullie samen op staan.
Had je nou iets onder je kilt?
Laatst gewijzigd door Mar10e op 24 jun 2011, 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Re: Airsoft

Bericht door Darryl »

Dan weet ik al wie jou vriend is, en ja ik had iets onder die kilt aan... :wink:

Lekker registreren op dat ww2airsoft forum. :)
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Airsoft

Bericht door Mar10e »

Nope, het is zijn hobby en ik wil hem niet in de weg zitten. Zelfs als mijn knieen genezen en ik mee kan doen met een skirm, dan zal het geen wo2-skirm en/of open skirm zijn. Ik hoop een groep tegen te komen die mee doet aan gesloten skirms en waar vrouwen welkom zijn.

Ga jij trouwens ook mee doen met die Oostfront-skirm?
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Re: Airsoft

Bericht door Darryl »

Op elke skirm zijn vrouwen welkom. :)
Op die Oost front skirm zijn alleen Duiters en Russen toegestaan. Op het moment heb ik alleen maar een Schots, Brits en Canadees uniform.
Er zit wel een Duits infanterie uniform in de planning maar of ik dat tegen die tijd al compleet heb...

http://forum.airsoftbrugge.be/indexori.php

Daar zitten genoeg airsoft teams die vast wel een vrouw erbij willen hebben.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Airsoft

Bericht door Mar10e »

Je kan een Russisch uniform lenen? Ik weet alleen niet hoe streng ze met wapens zijn.

Eerst moeten mijn knieen echt genezen zijn. Dan pas ga ik kijken. Het kan zijn dat ze niet zullen genezen.
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Re: Airsoft

Bericht door Darryl »

Er is nog geen vaste datum voor die skirm zie ik niet, maar die zal zoiezo pas in 2012 gaan plaats vinden. Dan heb ik mijn spullen wel compleet denk ik.
Locatie: TBA
Datum: Early 2012
Dresscode: Only german and sovjet uniforms allowed. (for more info ask).
Over de replica... Elk wo2 wapen is bij mijn weten toegestaan. Ik heb Amerikanen met stenguns zien lopen en dat was prima. :wink: Qua moderne replica's is alleen de M14 toegestaan. Maar als je een wo2 replica hebt dan moet je die gebruiken. Dan hoef je alleen nog maar een jas en broek uit die periode te hebben en je kunt gaan skirmen. Maar in het geval van die skirm dus alleen iets Duits en Russisch...
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Airsoft

Bericht door Mar10e »

Ik heb mijn eerste uitnodiging voor een skirm ontvangen en kwam niet bij vriendlief vandaan :D En zo te zien zijn er ook bepaalde eisen aan de spelers, maar ik heb het nog nooit zelf gespeeld. Ach, ik kan vast op iedereen schieten met mijn Alpha 550 8)



P.S. Waar kan ik voor de 16de een bril online kopen?
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: Airsoft

Bericht door panzer lehr »

Je kan bij http://www.begadishop.com een bril kopen. :)
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Airsoft

Bericht door Mar10e »

En die is dan voor de 16de binnen?
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: Airsoft

Bericht door panzer lehr »

Dat zal er zeker van afhangen hoe je er wil betalen.Ik had mijn bril binnen na 10 dagen ik heb toen met een bankoverschrijving betaalt. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Airsoft

Bericht door Mar10e »

Ok, vanavond maar eens goed kijken. Bedankt!
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Re: Airsoft

Bericht door Darryl »

Ik betaal bij Begadi altijd met paypal. Heb het spul dan meestal een dag of 5 later binnen. Misschien handig om ook wat te kopen dat je bril niet beslaat. Verschrikkelijk irritant als dat gebeurd. Ik gebruik zelf Op drops van het Amerikaanse leger. Werkt perfect. Gekocht op ebay voor 5 dollar.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Plaats reactie