Bedankt racefiets dat was ook precies de reden waarom ik een repro heb aangeschaft.
@RJ. Ik trek liever 10 repro's naar de klote op de schietbaan als 1 originele riem. Daar heb ik een avond poetsen echt wel voor over. En als jij 30 euro op 1 uur poetsen geldverspilling vind zal je wel een heeld goed betaalde baan hebben.
Leder oud maken
- Robert-Jan
- Lid

- Contacteer:
Oke, klopt.racefiets schreef:En ik vind het zonde om een originele riem te gebruiken voor de sportschutterij. Zo'n riem slijt toch en als je gebruik kan maken van een replica riem zou ik dat zelf ook doen. Groot gelijk dus Mauserwerke, ik doe hetzelfde met mijn SVT-40. Ik heb een originele riem maar die zit niet aan mijn geweer. Ik heb zelf een riem nagemaakt voor op de baan.Robert-Jan schreef:Koop dan gewoon een k98 riem...
Die dingen kosten een keer 30 eurie.
Daar ga ik geen avond voor zitten poetsen enzo..
Overigens vind ik het pure geldverspilling.
Maar een Geweer slijt ook op de baan.
Als je rustig aan doet gaat dat wel goed..
-What if the hunter becomes the hunted?-
check out my collection: http://www.our-ww2-collection.tk
check out my collection: http://www.our-ww2-collection.tk
- Mauserwerke
- Lid
Dan gaat het zeker wel goed. Als je na gaat dat een Kar98 op zichzelf al zowat onverwoestbaar is, is hij dat zeker op de manier hoe dat ik er mee omga.Robert-Jan schreef:Oke, klopt.racefiets schreef:En ik vind het zonde om een originele riem te gebruiken voor de sportschutterij. Zo'n riem slijt toch en als je gebruik kan maken van een replica riem zou ik dat zelf ook doen. Groot gelijk dus Mauserwerke, ik doe hetzelfde met mijn SVT-40. Ik heb een originele riem maar die zit niet aan mijn geweer. Ik heb zelf een riem nagemaakt voor op de baan.Robert-Jan schreef:Koop dan gewoon een k98 riem...
Die dingen kosten een keer 30 eurie.
Daar ga ik geen avond voor zitten poetsen enzo..
Overigens vind ik het pure geldverspilling.
Maar een Geweer slijt ook op de baan.
Als je rustig aan doet gaat dat wel goed..
Ik schiet per beurt al vrij weinig munitie erdoor, laat de loop altijd voldoende afkoelen tot mijn volgende ronde en ik maak mijn munitie ook zelf dus dat betekend een lichte kruitlading, redelijk zachte hulzen en de beste koppen die god onder de zon heeft