Aging a WW2 US helmet.

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
ww2passion
Lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:39

Bericht door ww2passion »

Dank je To Tall ! Guy
matteke
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2010, 22:31

Re: Aging a WW2 US helmet.

Bericht door matteke »

hoi,

ziet er goed uit zeg.

Ik krijg deze week een repro helm en die moet ik ook nog helemaal bewerken.
heb 3 kurken van een wijnfles over een fijne kaas schaaf gehaald.
hopelijk kom ik zo een beetje tot het juiste resultaat.
Daarna die site van je maar eens rustig door nemen.

zal niet in de buurt komen van jou helmen maar nooit geschoten is altijd mis .toch?

groetjes
Nieuwkomer
Lid
Lid
Berichten: 230
Lid geworden op: 01 mar 2010, 16:10

Re: Aging a WW2 US helmet.

Bericht door Nieuwkomer »

Deze thread is 3 jaar oud!
Kijk eerst even voordat je ergens vragen gaat stellen aan iemand die waarschijnlijk al paar jaar niet meer actief is...
Think out of the box!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Aging a WW2 US helmet.

Bericht door sobel »

Niks mis mee nieuwkomer, de info is immers niet verjaard, de fotos werken nog en het topic bevat al wat info.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
ww2passion
Lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:39

Re: Aging a WW2 US helmet.

Bericht door ww2passion »

Ik ben hier niet meer actief omdat dit forum aangetast is door een totaal gebrek aan elementaire omgangsnormen. Toen ik vandaag wilde zien hoe het hier ondertussen reilt en zeilt, zag ik dat het er alleen maar erger op geworden is.
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Aging a WW2 US helmet.

Bericht door Stefan »

ww2passion schreef:Ik ben hier niet meer actief omdat dit forum aangetast is door een totaal gebrek aan elementaire omgangsnormen. Toen ik vandaag wilde zien hoe het hier ondertussen reilt en zeilt, zag ik dat het er alleen maar erger op geworden is.
Dan verzoek ik je om contact op te nemen met mij, een van de andere Mod's of een van de Admins.
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Re: Aging a WW2 US helmet.

Bericht door Haplo »

Het is niet lullig bedoeld Stefan, Maar ik neem aan dat de mods en admins niet met de ogen dicht achter de pc zitten.
Jullie zien zelf toch ook wel dat het veel te vaak over de schreef gaat, of vergis ik mij hier in?
Dit is eigenlijk de eerste maal dat ik op zoiets reageer.
Vermoedelijk omdat ik (en vele met mij wat ik zeker weet) hier ook niet zo vaak meer post.
Heeft klaarblijkelijk geen nut omdat het meeste toch wordt afgezeken of omdat de meeste toch niet willen luisteren naar raad en advies.
Mvg/Best regards, Sipke
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Aging a WW2 US helmet.

Bericht door Stefan »

Haplo, ik snap wat je bedoeld, maar jullie moeten het ook van onze kant bekijken.
Wij zijn niet 24/7 online, en komt ook vaker voor dat ik of andere mods niet iedere dag tijd hebben om in te grijpen, zeker nu niet in de vakantie periode's.

Nu wil het hier niet mee afgedaan maken, want het speelt ook al langer, maar we zijn er druk mee bezig!

Graag zou ik nu verder geen offtopic berichten meer willen zien, graag via de PB optie.

Vriendelijke groet,
Stefan.
Plaats reactie