Hallo
Enkelen van jullie zullen misschien wel het spel Red Orchestra kennen...
Welnu ik ben beta-tester van een mod op dit spel met name Darkest Hour
http://www.darkesthourgame.com breng gerust een bezoek aan onze website. (engelstalig)
Graag had ik geweten of ik eventueel bij jullie terecht kan voor doelgerichte vragen...
Zo zijn we op zoek naar bijvoorbeeld detailfoto's van onder andere alle wapens uit die periode...
De streek rond ST lo, Carantan, bocage, St E mere Eglise, St fromond, Port -en- besen, pegasus bridge, brecourt, Dog Green, ...
Ik heb me geregistreerd op deze website met die bedoeling...
Graag even een woordje van jullie...
Willen jullie als 'archief' fungeren voor onze vragen? Kent iemand RO (Red Orchestra) of zelfs al de modificatie van dit spel DH (Darkest Hour)?
Promoten moet ik het spel nog niet doen, want het is nog in volle ontwikkeling. Ik denk dat jullie enkel een trailer te zien kunnen krijgen...
Darkesthourgame
-
- Lid
-
- Lid
Beetje magere respons tot nu toe...
Slechts één persoon reageert... Gelukkig met een positieve boodschap...
Nu, als wij concrete vragen hebben kom ik wel nog ns een concrete vraag posten... Ik was idd nogal algemeen... (Ik schuim natuurlijk wel het forum af voor ik de vraag post, maar hiet staat al een pak info dat ik me onmogelijk door alles kan worstelen, dus schiet me niet dood als ik iets vraag wat al te vinden is...)
Groetjes
Bob

Slechts één persoon reageert... Gelukkig met een positieve boodschap...
Nu, als wij concrete vragen hebben kom ik wel nog ns een concrete vraag posten... Ik was idd nogal algemeen... (Ik schuim natuurlijk wel het forum af voor ik de vraag post, maar hiet staat al een pak info dat ik me onmogelijk door alles kan worstelen, dus schiet me niet dood als ik iets vraag wat al te vinden is...)
Groetjes
Bob
- iknowdintoo
- Lid
- Ontvangen: 1 keer
op world.guns.ru staan zo'n beetje alle handvuurwapens (inc. RPG's etc.) vanaf 1900, misschien hebben jullie daar wat aan? Ook weet ik dat op Omaha drijvende Shermans (met een soort rubberboot-vormige opblaas sectie rond de gehele tank, net boven de rupsbanden, werd geloof ik van canvas gemaakt) werden gebruikt, deze waren zéér onbetrouwbaar, en zonken vaak met de hele bemanning erin. ook werden er (en dat weet je waarschijnlijk al) Shermans en andere (pantser)voertuigen vanaf landingsvaartuigen op het land gelaten, met een iets (dat deel ben ik vergeten
) waardoor deze het strand haalde. Echter, deze werden vaak te ver van het strand af te water gelaten, en zonken dus ook. (iets zegt met dat het rubberboot-verhaal het 'iets' is) Ik hoop dat jullie daar wat aan hebben.