Deze keer naar de woelige strijd in de Pacific.
Trailer
Ben benieuwd
Ik zie toch ook duidelijk enkele Duitse en Russische soldaten voorbijkomenBrigadeführer Von Pratt schreef:De game keert terug naar de Tweede Wereldoorlog !!!
Trailer
Ben benieuwd
Oh kijk dat is al een stuk beterrutger schreef:Ik zie toch ook duidelijk enkele Duitse en Russische soldaten voorbijkomenBrigadeführer Von Pratt schreef:De game keert terug naar de Tweede Wereldoorlog !!!
Trailer
Ben benieuwd
Pvt. Mike schreef:GEWELDIG MOOI!! ... Ik ga hem zeker kopen.. Persoonlijk vind ik COD ook meer wat voor WOII omdat alle spellen tot nu toe WOII waren.. en dan oppeens komt MODERN WARFARE... XD opzich ook een mooi spel past alleen vind ik niet bij COD![]()
![]()
Qua graphics enzo is COD altijd mooi geweest!
Idd nu ik hem nog een keer heb gezien zie ik op 55 sec 2 duitsers geëxcecuteerd worden door 3 Russen. Goed gezien rutgerrutger schreef:Ik zie toch ook duidelijk enkele Duitse en Russische soldaten voorbijkomenBrigadeführer Von Pratt schreef:De game keert terug naar de Tweede Wereldoorlog !!!
Trailer
Ben benieuwd
misschien een geheime hint voor bonusmaps/levels in het spel?micky schreef:Idd nu ik hem nog een keer heb gezien zie ik op 55 sec 2 duitsers geëxcecuteerd worden door 3 Russen. Goed gezien rutgerrutger schreef:Ik zie toch ook duidelijk enkele Duitse en Russische soldaten voorbijkomenBrigadeführer Von Pratt schreef:De game keert terug naar de Tweede Wereldoorlog !!!
Trailer
Ben benieuwd