Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Robin Vercammen schreef:Het is een publiek geheim dat COD6 ook al in ontwikkeling is. World at War bevat campagnes in de Pacific en in het ineenstortende Duitsland.
Eh, nee?
Ik zou er niet op rekenen dat gameontwikkelaars in een korte tijd 2 games uit kunnen poepen.
Rick de G. schreef:Eh, nee?
Ik zou er niet op rekenen dat gameontwikkelaars in een korte tijd 2 games uit kunnen poepen.
Zucht. Al eens gekeken wie de ontwikkelaar wordt van deze game en wie de ontwikkelaar is van COD4? Beide teams werken AFZONDERLIJK van elkaar aan een game.
Rick de G. schreef:Eh, nee?
Zucht. Al eens gekeken wie de ontwikkelaar wordt van deze game en wie de ontwikkelaar is van COD4? Beide teams werken AFZONDERLIJK van elkaar aan een game.
Zucht.
Zoals het in jouw post stond kun je opmaken dat dezelfde ontwikkelaar al met de sequel bezig is.
Nee, dat zie jij er in staan. Het is niet mijn probleem dat je te ijverig naar achterliggende gedachten in een post gaat zoeken.
Het is een publiek geheim dat COD6 ook al in ontwikkeling is.
Verschillende games uit de serie werden door verschillende ontwikkelaars gemaakt, waarom zou 1 ontwikkelaar zich dan bezig houden met 2 delen tegelijkertijd?
Robin Vercammen schreef:Nee, dat zie jij er in staan. Het is niet mijn probleem dat je te ijverig naar achterliggende gedachten in een post gaat zoeken.
Verschillende games uit de serie werden door verschillende ontwikkelaars gemaakt, waarom zou 1 ontwikkelaar zich dan bezig houden met 2 delen
tegelijkertijd?
Dit wordt een geweldige game, alhoewel ik niet verwacht dat Treyarch aan de kwaliteit kan komen die Infinity Ward heeft gehaald met COD4. Ik vond COD2 ook beter dan COD3.
COD4 vind ik nog steeds geweldig, na 7 maanden speel ik het nog steeds bijna dagelijk op Xbox Live en vanavond download ik de extra maps, dus komende maanden ben ik weer onder de pannen.
Het is overigens geen geheim dat COD6 in ontwikkeling is, weet niet hoe je daar bij komt.
Activision heeft reeds jaren geleden besloten dat er elk jaar een COD versie uitkomt, ene jaar door Infinity Ward en andere jaar door Treyarch. Het is nu zelfs zo dat Infinity ward exclusief COD mag gaan maken na COD5. COD6 is dus reeds in ontwikkeling, dat was dus zo sinds COD4 uitkwam.
Robin Vercammen schreef:Het is een publiek geheim dat COD6 ook al in ontwikkeling is. World at War bevat campagnes in de Pacific en in het ineenstortende Duitsland.
Eh, nee?
Ik denk ut van wel. Worden niet door dezelfde gamestudio gemaakt.
COD 1,2 en 4 zijn door andere gamestudio gemaakt dit waren zeer
nette games. COD 3 was een grote flop en World at war word door dezelfde gemaakt..
afwachten dus De trailer ziet er in ieder geval netjes uit!
-3/. Pz. Gren. Rgt. 60. Panzer Division 116. "Der Windhund"-
Eh, nee?
Ik denk ut van wel. Worden niet door dezelfde gamestudio gemaakt.
COD 1,2 en 4 zijn door andere gamestudio gemaakt dit waren zeer
nette games. COD 3 was een grote flop en World at war word door dezelfde gemaakt..
afwachten dus De trailer ziet er in ieder geval netjes uit!
Wat ik nog steeds niet snap is dat COD 3 er niet is voor de pc. Vaag gedoe. Is het ook nog steeds zo dat de playstation versie enz verschilt van de pc versie?