Ja, is in de trailers te zien dacht ik.Petrikov schreef:ik hoorde trouwens dat in cod5 ook russen in voor komen. kan iemand dit bevestigen?
Het word officieel ook geen CoD5 genoemd maar CoD:World at war, dit werd gezegd in een interview.
Ja, is in de trailers te zien dacht ik.Petrikov schreef:ik hoorde trouwens dat in cod5 ook russen in voor komen. kan iemand dit bevestigen?
Cod:4 bracht de multiplayer wel geheel naar een ander level. Waardoor ik Cod:4 ging spelenPetrikov schreef:ik ben blij dat het weer wo2 is geworden! ik vond cod4 wel leuk alleen had ik niet hetzelfde als bij cod2 ( wat voor mij samen met united offensive de beste cod is ) cod4 was wel leuk om te zien dat ze het ook kunnen doen met tegenwoordig maar toch heb ik liever een wo2 stijl. de levels met russische soldaten in cod2 waren echt Uber vet:) ik hoorde trouwens dat in cod5 ook russen in voor komen. kan iemand dit bevestigen?

Herkenbaar hier.alex schreef:Ja dat dacht ik ook, maar hij stond gewoon in de schappen bij de free record shopZit nu al dik 4 uur te spelen, en krijg er maar geen genoeg van
![]()
Dan is de single player wel zeer zielig tegenover cod2.Vond de single player wat tegen vallen 2 á 3 uurtjes heb je die wel uitgespeeld