Game.
- de korte golf
- Lid
- Contacteer:
Re: Game.
20 euro? hier kost ie 6 ofzo
I'm not Colorblind, I know the world is just Black and White...
- sniper snoop
- Beste Signature 2010

- Contacteer:
Voor de Battlefield 1942 of de Battlefield 1942 World War II Anthology (Battlefield 1942 + Secret Weapon en Road to Rome).
Battlefield 1942 zonder uitbreidingen kan best zijn maar met kan niet best zijn. Tenzij de prijzen gedaalt zijn, dit kan ook best zijn. Maar duur zijn ze niet meer en je heb genoeg om te gamen. Ik heb Forgotten Hope staan, hiervan heb ik 173 mappen voor online en singe player. Ruim 100 wapens (Ik schat zo iets). Daarnaast heb ik Forgotten Hope: Secret Weapon. Nog meer (geheime) wapens, meer effecten en ik heb hiervan 114 mappen inclusief Tank Test Field (Waar je alle tanks kan testen.) en Test Field (Waar je allerlei vliegtuigen kan testen). Geloof me, realismer zit er best in. De gewone Sherman hebben enorm veel last om en Tiger aan flarden te vuren, terwijl de Tiger gewoon met 1 shot de Sherman kan uit schakelen. De Stuka, voorzien van de sirene. Granaten kunnen een tank moeilijk beschadigen (Naarmate tank soort). Gewoon een aanradertje, probeer BF1942 te kopen, train daar effe en begin dan maar met Forgotten Hope. Je zal beseffen in Battlefield 1942 dat de P-51 snel vliegt, eenmaal als je Forgotten Hope zal spelen ga je wel anders over denken. Maps kan je aan mij vragen ik geef ze wel.

Battlefield 1942 zonder uitbreidingen kan best zijn maar met kan niet best zijn. Tenzij de prijzen gedaalt zijn, dit kan ook best zijn. Maar duur zijn ze niet meer en je heb genoeg om te gamen. Ik heb Forgotten Hope staan, hiervan heb ik 173 mappen voor online en singe player. Ruim 100 wapens (Ik schat zo iets). Daarnaast heb ik Forgotten Hope: Secret Weapon. Nog meer (geheime) wapens, meer effecten en ik heb hiervan 114 mappen inclusief Tank Test Field (Waar je alle tanks kan testen.) en Test Field (Waar je allerlei vliegtuigen kan testen). Geloof me, realismer zit er best in. De gewone Sherman hebben enorm veel last om en Tiger aan flarden te vuren, terwijl de Tiger gewoon met 1 shot de Sherman kan uit schakelen. De Stuka, voorzien van de sirene. Granaten kunnen een tank moeilijk beschadigen (Naarmate tank soort). Gewoon een aanradertje, probeer BF1942 te kopen, train daar effe en begin dan maar met Forgotten Hope. Je zal beseffen in Battlefield 1942 dat de P-51 snel vliegt, eenmaal als je Forgotten Hope zal spelen ga je wel anders over denken. Maps kan je aan mij vragen ik geef ze wel.

"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
- sniper snoop
- Beste Signature 2010

- Contacteer:
En dit zijn screenshots van map Giza. Niet echt correct maar wel best leuk om te spelen. Die heb je voor Battlefield 1942 als ook Forgtten Hope (De mod van Battlefield 1942). De screenhots zijn vergelijkingen. Bovenaan het originele, onderaan het aangepaste. Je zal het verschil wel merken.
Screenshots Battlefield 1942 versie

Screenshots Forgotten Hope versie

Screenshots Battlefield 1942 versie

Screenshots Forgotten Hope versie

"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
- iknowdintoo
- Lid
- Ontvangen: 1 keer
Realisme? Misschien ben jij niet anders gewend maar realisme zit er toch nog steeds nauwelijks in Forgotten Hope.. Probeer dan Red Orchestra, nog steeds bij lange na niet perfect, maar een stuk realistischer, mooier, ongeveer even uitgebreid (en wat je hebt is ook echt goed), en kost iets van €15. Bovendien heb je er goeie mods voor, bijv. Mare Nostrum- Noord Afrika, Darkest Hour - Normandië en Carpathian Crosses- Roemenië.sniper snoop schreef:Voor de Battlefield 1942 of de Battlefield 1942 World War II Anthology (Battlefield 1942 + Secret Weapon en Road to Rome).![]()
Trouwens, Forgotten Hope 2 voor Battlefield 2 is ook uit.. Ook een stuk mooier en beter afgewerkt, maar minder uitgebreid.
- sniper snoop
- Beste Signature 2010

- Contacteer:
Wat ik wou bedoelen dat hij realistischer is dan de originele Battlefield 1942 en ja Forgotten Hope 2 is uit want die bezit ik ook. Ik kies nog liever de eerste dan de tweede.
- DonorNL
- Lid
Maar nadeel van FP voor 1942: weinig tot geen spelers online. Ik had nooit een keer online gespeelt met FP. Met DC wel, daar zijn zeker 10 continu aan het draaien voor DC. Erg leuk
Geen idee wat ik zeg en bedoel, de tekst hierboven is vast voud.
- sniper snoop
- Beste Signature 2010

- Contacteer:
FPDonorNL schreef:Maar nadeel van FP voor 1942: weinig tot geen spelers online. Ik had nooit een keer online gespeelt met FP. Met DC wel, daar zijn zeker 10 continu aan het draaien voor DC. Erg leuk
Er zijn veel die denken dat zijn echte gamers zijn. Een echte gamer is gewoon iemand die gewoon zijn game blijft updated, bewerken en verwerken zoals skins, geluiden, wapens en natuurlijk ook mods. Hoeveel Battlefield 1942 servers zijn tegenover Forgotten Hope, zou je raar opkijken. Ofwel kennen ze het niet en is aan onze - De FH spelers - om die bekender te maken ofwel hebben ze geen lef. Dan zijn het geen gamers. Gamers zonder lef.....Wooow!
Wat ook aan te raden is, is Call of Duty. Ik weet niet of die hier al werd opgenoemd. Ik denk €9,99 voor Call of Duty en Call of Duty - United Offensive.
- sniper snoop
- Beste Signature 2010

- Contacteer:
Eigenlijk zijn ze ook gratis maar dan spreken we over illegaal dus "Bad idea!" Maar ik ken een game genaamd "American Army (AA)" als ik me niet vergis. Deze is gratis. Het gaat over het modernde Amerikaanse leger. Is wel tof, maar ik ben ermee opgehouden.sobel schreef:Graag over gratis games blijven praten
- DonorNL
- Lid
Ja sorry, ik bedoelde FH en niet FP. Maar, platzak, dat wordt 1942 echt niet. Ik vindt 1942 één van de beste online shooters, en ik ben volgens mij echt niet de enigste. Het zit aardig in elkaar, de graphics zijn ook best voor z'n tijd. Natuurlijk, nu is iedereen de nieuwe COD aan het spelen, maar over een jaar of 2 zullen er nieuwe games uitkomen die meer gespeelt worden.sniper snoop schreef:FPDonorNL schreef:Maar nadeel van FP voor 1942: weinig tot geen spelers online. Ik had nooit een keer online gespeelt met FP. Met DC wel, daar zijn zeker 10 continu aan het draaien voor DC. Erg leukBedoel je soms FH? Dan kan ik u eigenlijk geen gelijk geven. Er zijn minder servers dan vroeger maar FH en FHSW is zeker veel gedraaid. Maar ooit word alles "plat zak". (Gedaan) Ook Battlefield 2. Prima voorbeeld! Medal of Honor: Allied Assault. Mega veel server. Medal of Honor: Pacific Assault. Weinig actieve servers. En dit is dan een game die na Mohaa verscheen.
Er zijn veel die denken dat zijn echte gamers zijn. Een echte gamer is gewoon iemand die gewoon zijn game blijft updated, bewerken en verwerken zoals skins, geluiden, wapens en natuurlijk ook mods. Hoeveel Battlefield 1942 servers zijn tegenover Forgotten Hope, zou je raar opkijken. Ofwel kennen ze het niet en is aan onze - De FH spelers - om die bekender te maken ofwel hebben ze geen lef. Dan zijn het geen gamers. Gamers zonder lef.....Wooow!
Wat ook aan te raden is, is Call of Duty. Ik weet niet of die hier al werd opgenoemd. Ik denk €9,99 voor Call of Duty en Call of Duty - United Offensive.
Ik check nu even xfire, daarmee kun je zien welke games er et meest worden gespeelt: 1942 staat 55ste, boven hem BF 2, BF 2142, maar onder hem, F.E.A.R, The Sims, en zelfs S.T.A.L.K.E.R, maar ook BF Vietnam. Stalker en Fear? Die games zien er veel mooier uit, en toch zo laag? Stalker, die werd aangekondigd in de tijd dat Jezus nog leefde, is 1 jaar oud, terwijl BF uit 2002 komt; 6 jaar oud dus.
Ik vindt BF dus nog steeds een top-game, alleen jammer dat de mods niet zoveel gespeelt worden. Wil je toch forgotten hope en Desert combat spelen, dan moet je BF 2 kopen. Meer players online, maar niet standaard met een Sherman rijden, met Thompsons en MP40 schieten, maar met gewone wapens.
Maar een paar topics geleden stond dat Call Of Duty een nieuwe shooter aan het maken is, die weer terug gaat naar de WO 2 tijd - Yes!
GeGroet,
@Sniper: Nou, eigelijk niet helemaal. Tuurlijk, als je full games download, dan wel, maar vele games hebben een demo, of een gratis/probeer/trial game. Warrock is voorbeeld. Gratis, maar voor betere wapens, moet je geld neerleggen..
Geen idee wat ik zeg en bedoel, de tekst hierboven is vast voud.
- sniper snoop
- Beste Signature 2010

- Contacteer:
TimD schreef:Wolfenstein: enemy territory.
Zijn allemaal patches voor zodat de graphic's etc
beter word. Misschien heb je hier wat aan.
Hoe kan ik die nou vergeten, is ook een aanrader.
- iknowdintoo
- Lid
- Ontvangen: 1 keer
Vooral met TC:E mod..sniper snoop schreef:TimD schreef:Wolfenstein: enemy territory.
Zijn allemaal patches voor zodat de graphic's etc
beter word. Misschien heb je hier wat aan.
Hoe kan ik die nou vergeten, is ook een aanrader.
- sniper snoop
- Beste Signature 2010

- Contacteer:
War Rock, blijkbaar ook een aanrader. Of die Gratis is, weet ik niet maar voor velen is deze gratis. 
- TimD
- Lid
Jup, is gratis game, maar vond het minder om online te spelen.sniper snoop schreef:War Rock, blijkbaar ook een aanrader. Of die Gratis is, weet ik niet maar voor velen is deze gratis.
Geef mij maar call of duty 4
-3/. Pz. Gren. Rgt. 60. Panzer Division 116. "Der Windhund"-