Photoshop.
-
messemaker
- Lid
- de korte golf
- Lid
- Contacteer:
Re: Photoshop.
ik denk niet dat er erg veel goede "gratis" photoshop programma's zijn. maar dat is mijn mening.
ps. je kunt een trial downloaden van de adobe versie, maar dat wist je denk ik al
ps. je kunt een trial downloaden van de adobe versie, maar dat wist je denk ik al
I'm not Colorblind, I know the world is just Black and White...
-
messemaker
- Lid
Jammer als er geen een gratis is.de korte golf schreef:ik denk niet dat er erg veel goede "gratis" photoshop programma's zijn. maar dat is mijn mening.
Toch bedankt.
-
WW2 Vetaran
- Lid
Voor zover ik weet zijn er alleen betaal versies.
Net de trials niet magoed daar heb je niet veel aan.
Net de trials niet magoed daar heb je niet veel aan.
-
messemaker
- Lid
- DonorNL
- Lid
Met een aardige muis en paint lukt het ook wel 
Geen idee wat ik zeg en bedoel, de tekst hierboven is vast voud.
-
WW2 Vetaran
- Lid
Oke maar Photoshop zelf is toch 100 x makkelijker.DonorNL schreef:Met een aardige muis en paint lukt het ook wel
Gebruik het zelf en ben er zeer tevreden mee.
- iknowdintoo
- Lid
- Ontvangen: 1 keer
Hangt er ook grotendeels vanaf wat je er mee wilt. Om foto's te bewerken is photoshop inderdaad ideaal. Als je zoiets als paint wilt, probeer eens Inkscape.WW2 Vetaran schreef:Oke maar Photoshop zelf is toch 100 x makkelijker.DonorNL schreef:Met een aardige muis en paint lukt het ook wel
Gebruik het zelf en ben er zeer tevreden mee.
-
WW2 Vetaran
- Lid
Paint valt totaal niet te vergelijken met Photoshop.
Hoeveel mogelijkheden het wel niet heeft vergelijke met paint.
Photoshop is ideaal voor het bewerken van foto's
Hoeveel mogelijkheden het wel niet heeft vergelijke met paint.
Photoshop is ideaal voor het bewerken van foto's
- Sjoerd
- Lid
Een aantal posts verwijderd, het is absoluut niet toegestaan om hier het illegaal downloaden van programma's te gaan lopen aanprijzen.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
Photoshop en paintshoppro (welke ik vele malen fijner vind) zijn inderdaad niet gratis te verkrijgen, je kan wel de 30 days trail proberen welke je op beide websites van de programma's kan downloaden. Of koop gewoon een van de programma''s in de winkel... je krijg geregeld updates zodat je niet met een verouderde versie zit! En je hebt er heel veel plezier van 
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
-
WW2 Vetaran
- Lid
Inderdaad.sobel schreef:Photoshop en paintshoppro (welke ik vele malen fijner vind) zijn inderdaad niet gratis te verkrijgen, je kan wel de 30 days trail proberen welke je op beide websites van de programma's kan downloaden. Of koop gewoon een van de programma''s in de winkel... je krijg geregeld updates zodat je niet met een verouderde versie zit! En je hebt er heel veel plezier van
Heb zelf ook een orginele versie, altijd updates en ondersteuning.
-
messemaker
- Lid
Hoe duur kost dat denk ?.sobel schreef:Photoshop en paintshoppro (welke ik vele malen fijner vind) zijn inderdaad niet gratis te verkrijgen, je kan wel de 30 days trail proberen welke je op beide websites van de programma's kan downloaden. Of koop gewoon een van de programma''s in de winkel... je krijg geregeld updates zodat je niet met een verouderde versie zit! En je hebt er heel veel plezier van
En ik snap niet echt hoe het werkt.
Ik kijk wel een keer.
Bedankt iedereen voor de info.
- DonorNL
- Lid
PSP - Paint shop pro - kost bij een winkel die ik niet noem - of mag reclame wel? - 69.99. Maar, is het niet handig om er gelijk zo'n cursus boek erbij te bestellen? Ik snap er zelf namelijk helemaal niets van
Overigens, dat van die paint was natuurlijk onzin
.
Overigens, dat van die paint was natuurlijk onzin
Geen idee wat ik zeg en bedoel, de tekst hierboven is vast voud.
GIMP is een gratis tekenprogramma met vergelijkbare functionaliteit als Adobe Photoshop. Ik werk er regelmatig mee.
http://www.gimp.org/
http://www.gimp.org/
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond