elite re-enactment

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Gebruikersavatar
racefiets
Lid
Berichten: 2770
Lid geworden op: 20 jul 2006, 15:46
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 37 keer

Re: elite re-enactment

Bericht door racefiets »

Inderdaad welkom. Ik heb persoonlijk helemaal niets van reenactment (ik vind het doodzonde om de wapens te verzieken) maar ik begin ook wel een beetje nieuwschierig te worden waar VHUN voor staat.
Knapknapperige
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 nov 2008, 06:27

Re: elite re-enactment

Bericht door Knapknapperige »

Als altijd wil gebruiken om te rijden, bij voorkeur zonder de verdeling van de kosten en een forum vaak een zeer grote mond, maar het heeft niet iemand in persoon te spreken.
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: elite re-enactment

Bericht door Ruimteaapje »

Huh, wat bedoel je "knapknapperige"? Komt dit uit babelfish ofzo :?
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Gebruikersavatar
Dasreich
Lid
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 mei 2008, 16:50
Locatie: heythuysen

Re: elite re-enactment

Bericht door Dasreich »

oowja maar het is nu zo vaak gevraagt maar geen antwoord
mischien wil je mij wel antwoord geven wat VHUN betekend !?

gr
Heute wollen wir marschieren.
Einen neuen Marsh probieren.
In dem schönen Westerwald
Ja da pfeift der Wind so kalt
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: elite re-enactment

Bericht door Ruimteaapje »

marinus vd Waal schreef:De club heet VHUN,we zijn pas begonnen als vriendenclub.
Je bent voortdurend online zie ik en ondertussen vroegen meerdere leden naar de betekenis van de letters VHUN maar je geeft geen antwoord. Vandaar dat ik het je nog maar een keer vraag, je bent immers op dit moment online.
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: elite re-enactment

Bericht door Charly1975 »

Ruimteaapje schreef:
marinus vd Waal schreef:De club heet VHUN,we zijn pas begonnen als vriendenclub.
Je bent voortdurend online zie ik en ondertussen vroegen meerdere leden naar de betekenis van de letters VHUN maar je geeft geen antwoord. Vandaar dat ik het je nog maar een keer vraag, je bent immers op dit moment online.
Ik heb zelfs een PB gestuurd die geopend is want hij staat niet meer in mijn postvak UIT.

Sorry maar ik probeer serieus met iemand om te gaan, als je al niet eens de moeite neemt om een PB bericht te beantwoorden dan neem ik de oproep (waar ik overigens toch geen intresse in heb) al helemaal niet serieus. Zorg nu eerst maar eens dat er een antwoord komt op de veelgestelde vraag: waar staan de letters VHUN voor ??????????????
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: elite re-enactment

Bericht door Ruimteaapje »

Normaal ben ik geen voorstander van het publiceren van pb's maar aangezien ik het in antwoord op mijn vraag over de betekenis van VHUN hiermee moet doen...
marinus vd Waal schreef:Hey ruimteaapje,

Achteraf is het geen slimme zet geweest om het forum te gebruiken over''elite re-enacment :frownno: ''
Ieder zijn mening,maar geen leugens verspreiden en iemands zijn hobby proberen te vergallen..
Daarom gebruik ik het forum niet meer,omdat mensen toch al een oordeel klaar hebben.

TOPIC GESLOTEN.

m.vr.gr.Marinus.
Daar moet ik het blijkbaar mee doen. Niet dat ik leugens verspreid heb naar mijn weten en als ik zijn hobby probeer te "vergallen" is dat waarschijnlijk zijn onvermogen met kritiek om te gaan. VHUN blijft een raadsel. Whatever.
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
LEO
Lid
Berichten: 646
Lid geworden op: 30 apr 2005, 16:17
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: elite re-enactment

Bericht door LEO »

Nou ja, met de instelling die marinus ten toon spreidt zijn z'n re-enactment ideeën toch ten dode opgeschreven.

Spijtig van de verloren tijd. :(
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: elite re-enactment

Bericht door Charly1975 »

Lijkt me een strak plan om er dan maar een slotje op te doen. Antwoorden zullen we niet meer krijgen.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Re: elite re-enactment

Bericht door Sjoerd »

Charly1975 schreef:Lijkt me een strak plan om er dan maar een slotje op te doen. Antwoorden zullen we niet meer krijgen.
Wij zitten op één lijn. :)
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gesloten