En waarom noem je het elite
maar ga alsjeblieft iemand anders zn hobby verneuken

Ben jij weer zo een typische communistische luidspreker? Deze mensen verdienen nog altijd respect, hetzelfde als alle soldaten. Ik vind het schandalig dat mensen nog altijd zo'n een gedacht hebben over de (Waffen)SS. De Waffen-SS was zelfs nog tot het einde van de oorlog toe "Elite". De canadezen met hun uitspraak, we staan tegenover een "baby divisie" of "melk divisie", ze hadden beter even gewacht voor zoiets te zeggen, want ze kregen daar wel letterlijk van deze "babies" naar hun kl....KS200 schreef:Ik meen in deze "Rotte Führer" een ex-lid van onze vereniging te herkennen. Als dat inderdaad zo is ben ik blij dat hij inderdaad "ex" is. Mensen die dit soort gedachtegoed als re-enactmentwaardig uitdragen verdienen het op hun nummer gezet te worden.
Eventuele geinteresseerden in dit clubje (wat ik van mensen met een greintje fatsoen en gezond verstand niet verwacht) kunnen er vast rekening mee houden dat hun "Führer" heel erg veel moeite heeft met het nakomen van gedane beloften, geen auto wenst te gebruiken en daarom altijd wil meerijden, liefst zonder te delen in de kosten en op een forum vaak een erg "grote bek" heeft maar het niet aandurft iemand ergens in persoon op aan te spreken.
Wat betreft Legioen Nederland, noem eens 1 wapenfeit van deze landverraders op waaruit nog een greintje respekt zou moeten blijken en dat het inderdaad "elite" was?
Je zou je dood moeten schamen een dergelijke oproep op een nederlands forum te zetten!
KS200
Maar Jochen had gelijk:"History is always written by the victor, and the histories of the losing parties belong to the shrinking circle of those who were there."
"Wenn wir den Krieg verlieren, wird es uns wegen dieser Dinge ganz schön dreckig gehen"

Eine Vorausabteilung oder Schnelle Gruppe, wie man uns später nannte, das muß mindestens ein wenig so etwas sein, wie eine Meute fiebernder Jagdhunde, hoch trainiert. Mindestanforderungen an Ausbildung und Ausrüstung aber auch an Einsatzgeist und Mut, jeder Gruppe, jeder Zug, jeder Kompanie fest in der Hand ihrer Führer…So, wie wir vielleicht noch in der Offensive von Kursk und Bjelgorod antraten. Da waren wir noch die LAH. Aber als wir dann dort in dem unwahrscheinlich tiefen Stellungsystem, in den Großen Panzerschlachten der russischen Führung und ihren tapfer kämpfenden Soldaten mehr oder weniger ins offene Messer liefen, da war das doch so etwa wie unser Stalingrad. Und jetzt in Dezember 1944 hatten wir die Invasion hinter uns. Wir kamen aus dem Kessel von Falaise und Argentan. Wir hatten die zerbombten deutschen Städte gesehen, den Bombenangriff auf Düren miterlebt. Im Herbst 1944 waren die Russen in meiner ostpreußischen Heimat zum ersten Mal auf deutschen Boden. Man brauchte nicht der größte Feldherr aller Zeiten zu sein, um sagen zu müssen, daß eine neue russische Großoffensive unmittelbar bevorstand. Bei uns herrschten Wut und Verzweiflung; wenn wir weiter dachten, als an der nächsten Tag - was wir nach Möglichkeit vermieden - dann hatten die Alliierten dafür gesorgt, daß wir an unser armes Deutschland und die geforderte bedingungslose Kapitulation denken Mußten. Von der Division stammte die Information, daß das, was wir an Material während der Aufstellung erhielten, das letzte sei, was das deutsche Reich und unser Volk produzieren konnte. Das glaubten wir, wir mußten es leider glauben. Aber ob es ein gute Motivation war?
Ik vroeg me al af hoe zou het met die oude stadswacht gaan ?very old soldiers never die.......KS200 schreef:Ik meen in deze "Rotte Führer" een ex-lid van onze vereniging te herkennen. Als dat inderdaad zo is ben ik blij dat hij inderdaad "ex" is. Mensen die dit soort gedachtegoed als re-enactmentwaardig uitdragen verdienen het op hun nummer gezet te worden.
Eventuele geinteresseerden in dit clubje (wat ik van mensen met een greintje fatsoen en gezond verstand niet verwacht) kunnen er vast rekening mee houden dat hun "Führer" heel erg veel moeite heeft met het nakomen van gedane beloften, geen auto wenst te gebruiken en daarom altijd wil meerijden, liefst zonder te delen in de kosten en op een forum vaak een erg "grote bek" heeft maar het niet aandurft iemand ergens in persoon op aan te spreken.
KS200
LEO schreef:Voetbal Hooligans Uit Nederland ????