Call of Duty 2 multiplayer problemen.

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
D_Dutch
Lid
Berichten: 732
Lid geworden op: 04 apr 2007, 19:24
Locatie: Gelderland, Nederland

Call of Duty 2 multiplayer problemen.

Bericht door D_Dutch »

Hallo,

Ik weet niet of hier game-experts zitten maar ik hoop dat ik hier een antwoord kan vinden op mijn probleem.
Sindsdat ik een nieuwe pc heb (Vista) lukt het mij maar niet om Call of Duty 2 multiplayer te spelen.
Singleplayer is geen enkel probleem, maar zodra ik multiplayer opstart krijg ik een zwart scherm met het bericht dat "cod2mp_s.exe" niet meer werkt.
Op internet staan enkele oplossingen die ik al geprobeerd heb:

- Compitabiliteitsmodus: Zetten op Windows XP SV 2 en dan als administrator uitvoeren.
- Vernieuwingsfrequentie op 60 Hz zetten.
- Call of Duty 2 opnieuw installeren.
- Nieuwe patch installeren. (patch 1.3)

Deze werken allemaal helaas niet, aan mijn computer zelf ligt het (waarschijnlijk) niet (hoop ik) want deze is pas 2 maanden oud.
Heeft iemand toch nog een ander oplossing waardoor het multiplayer deel van het spel toch werkt?
Alvast bedankt!

Groeten,

Koen. :)
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Re: Call of Duty 2 multiplayer problemen.

Bericht door Haplo »

Diverse topics die diverse oplossingen weergeven.
Hopelijk lukt het nu wel.
Succes.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=cod ... =&aq=f&oq=
Mvg/Best regards, Sipke
Gebruikersavatar
D_Dutch
Lid
Berichten: 732
Lid geworden op: 04 apr 2007, 19:24
Locatie: Gelderland, Nederland

Re: Call of Duty 2 multiplayer problemen.

Bericht door D_Dutch »

Haplo schreef:Diverse topics die diverse oplossingen weergeven.
Hopelijk lukt het nu wel.
Succes.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=cod ... =&aq=f&oq=
Hallo Haplo,

Bedankt voor je reactie, maar de oplossingen die gegeven worden heb ik allemaal haast al geprobeerd. (dit stond tevens ook in mijn eerste berichtje.)
Nu had ik wel een soort oplossing, dat ik bij Configuratie --> Geluid ---> Opnemen ---> "Stereo mix" inschakelen.
Hierdoor lukte het wel Call of Duty 2 multiplayer op te starten en de serverlijst te zien, maar ik kon geen verbinding maken met servers en als ik Call of Duty 2 afsluit ligt mijn gehele internet eruit. :?
Gebruikersavatar
Jurrie
Moderator
Moderator
Berichten: 1947
Lid geworden op: 05 jan 2004, 23:09

Re: Call of Duty 2 multiplayer problemen.

Bericht door Jurrie »

http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... /1197191/0

Je kan de AA nog uitzetten en nog eens proberen, die zie ik nog niet in je lijstje staan

Greetz,

Jurrie
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Call of Duty 2 multiplayer problemen.

Bericht door S1991 »

Ik heb zelf ook Windows Vista en Call of Duty 2. En ik heb hier ook telkens mee liggen kl*ten tot het werkte. Maar het werkt helemaal niet. Call of Duty 2 kan je beter blijven spelen op Windows XP waar hij het fatsoenlijk op doet, op Vista kan je het beste Call of Duty 4 en 5 spelen.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Mohawk
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 jan 2009, 07:59

Re: Call of Duty 2 multiplayer problemen.

Bericht door Mohawk »

Ik had dit ook. Een neef van mij is een computer deskundige en hij zei: "Heb je een microfoon?" Ik zei ja, drukte hem in mijn pc en sinds dien doet hij het.
Gebruikersavatar
de korte golf
Lid
Berichten: 553
Lid geworden op: 24 mar 2007, 12:36
Locatie: Terherne
Contacteer:

Re: Call of Duty 2 multiplayer problemen.

Bericht door de korte golf »

ik speel cod2 ook op vista, ik had ook alle mogelijkheden geprobeert. op een gegeven moment heb ik de firewall overgezet van mijn virus scanner naar de firewall van de pc en toen ik dat had gedaan werkte hij opeens. ik heb geen idee of het daar door kwam, maar bij mij werkt hij weer.
I'm not Colorblind, I know the world is just Black and White...
Plaats reactie