COD 5 of COD 4 ??

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Gebruikersavatar
Rysher
Lid
Berichten: 133
Lid geworden op: 13 aug 2008, 11:53

COD 5 of COD 4 ??

Bericht door Rysher »

Ik wil graag een spel kopen voor op de pc. Maar ik kan eigenlijk niet kiezen welke, COD 4 of COD 5(of mischien wel een ander spel). Kunnen mensen op dit forum die één van deze spellen spelen vertellen welke van de twee ik het beste kan pakken. (misschien een onzinnige vraag).

Alvast bedant!

mvg
The 8th Infantry Division was known as both the "Golden Arrow" and "Pathfinder" division during World War II
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door S1991 »

Ik zou voor Call of Duty 4 gaan als je eens wat anders dan WO2 wilt gaan spelen.
De graphics zijn top en ook de game-play en online is al helemaal geweldig met Airstrikes en helicopters en ook de verschillende perks. Alhoewel CoD5 ook niet slecht is qua graphics vond ik hem toch wat minder.
En als je van strategie houdt kan je eens Company of Heroes spelen, erg leuk spel. Ook IL-2 Sturmovik is een leuk spel vooral omdat je met vliegtuigen kunt spelen en niet de gewone infanterist hoeft te spelen. BattleStations Midway is ook leuk is variërend van Amerikaanse slagschepen tot vliegtuigen waar je in bekende campagnes van de Pacific in speelt, ook heb je mogelijkheid om als Japanner op een slagschip te spelen.

Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Rysher
Lid
Berichten: 133
Lid geworden op: 13 aug 2008, 11:53

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door Rysher »

Company of Heroes speel ik al :P Maar bedankt voor je mening, Ik kreeg al vaker te horen dat COD 4 beter is.
The 8th Infantry Division was known as both the "Golden Arrow" and "Pathfinder" division during World War II
david879
Lid
Berichten: 451
Lid geworden op: 31 mar 2009, 20:23

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door david879 »

Ik zelf vind COD 5 grauwer, het is grijziger je zit in plaatsen die volledig van de kaart geveegd zijn etc. Maar ook COD 4 is leuk; het is alleen jammer als je bij COD 4 in een dode schiet er geen bloed opspat, dit is wel in COD5 :evil:
Gebruikersavatar
Westwall
Lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:23

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door Westwall »

Ik vind persoonlijk COD 5 beter (zal ongetwijfeld ook komen door de hobby).
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door S1991 »

Westwall schreef:Ik vind persoonlijk COD 5 beter (zal ongetwijfeld ook komen door de hobby).
Ik vond CoD2 ook beter dan CoD5. Maar misschien ligt het er wel aan dat het weer eens iets nieuws is dan steeds dezelfde periode te spelen. Ben al blij dat ze dit keer geen Paratroopers tijdens D-Day hebben gemaakt, dan zou je de zoveelste CoD2 en UO maps hebben. Dat is wel weer een pluspunt en ook de vlammenwerpers. :yes:
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Rysher
Lid
Berichten: 133
Lid geworden op: 13 aug 2008, 11:53

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door Rysher »

Hoe is het online spelen van beide spellen? En qua graphics(gewoon gameplay)?
The 8th Infantry Division was known as both the "Golden Arrow" and "Pathfinder" division during World War II
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door S1991 »

oorlogsgek schreef:Hoe is het online spelen van beide spellen? En qua graphics(gewoon gameplay)?
Van CoD 5 weet ik het niet heb het pas 1 keer online gespeeld bij een vriend op de PC. Maar het zag wel leuk uit vooral met de artillerie alleen de honden is wat minder...
Van CoD 4 ben ik zeer te spreken over, goede graphics, goede gameplay en ook hoe je begint, je begint als een private en gaat dan telkens levels hoger door andere te 'vermoorden' en dan krijg je EXP en dan heb je ook weer andere dingen zaken waar je mee levels up kunt en bepaalde perks en wapens krijgt.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Rysher
Lid
Berichten: 133
Lid geworden op: 13 aug 2008, 11:53

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door Rysher »

Oké. Bedankt mensen die hier gereageerd hebben. Hier kan wel een slotje op.

mvg
The 8th Infantry Division was known as both the "Golden Arrow" and "Pathfinder" division during World War II
david879
Lid
Berichten: 451
Lid geworden op: 31 mar 2009, 20:23

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door david879 »

Wat is het geworden?
Gebruikersavatar
Rysher
Lid
Berichten: 133
Lid geworden op: 13 aug 2008, 11:53

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door Rysher »

ik heb gekozen voor CoD 5:p

bedankt nog
The 8th Infantry Division was known as both the "Golden Arrow" and "Pathfinder" division during World War II
Gebruikersavatar
irish guards
Lid
Berichten: 460
Lid geworden op: 11 dec 2006, 15:31
Locatie: ridderkerk

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door irish guards »

En de zombies in cod 5 zijn ook wel leuk zeker de andere maps :D
Gebruikersavatar
Jonkerman
Lid
Berichten: 191
Lid geworden op: 25 jan 2009, 22:36

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door Jonkerman »

Hmm.. ik had voor CoD4 gekozen. Maar MW2 wordt ook wreed! :D
Helmbrug
Lid
Berichten: 312
Lid geworden op: 22 mar 2009, 20:55

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door Helmbrug »

als mw2 zo vreselijk goed is als dat ik denk dan ga ik die cd helemaal dood spelen gewoon!! :shock: :bonk: :bonk: :yes:
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door rutger »

Iemand die mij trouwens kan vertellen hoe COD 5 speelt op de Wii?
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Plaats reactie