Hidden and Dangerous 2

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Ik blijf zoiets net te ver gaan, je hoort me niet over downloaden enzo, daar heb ik niet zoveel moeite mee ;) , maar dit vind ik minder....
marloes
Lid
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 mei 2004, 21:58

Bericht door marloes »

Yorick schreef:
Jurrie schreef:naa, het maakt wel uit...Ik snap niet dat ze het niet net zoals MOHAA of COD gemaakt hebben, want dan zijn er nog genoeg knoppen over voor andere acties...het had beter gekund;)

Jurrie
omdat er daarvoor denk ik teveel mogelijkheden inzitten: orders geven aan de rest van je team, dat soort dingen...
het is wat uitgebreider he dan MOHAA of COD: veel tactischer en strategischer en met zoveel knoppen onderscheid je gelijk de shooterfreaks van de wat meer realistisch en serieuser ingestelde gamers ;) (of spelletjes spelers, zo goed marloes? ;))
Goed zoo brave jurrie, jij hoeft niet na te blijven!
Ga er nu maar eens op letten bij het televisie kijken en het nederlandsche woord schreeuwen als ze weer eens engelsch praten daar waar het niet nodig is!
Je tv avonden zullen nooit meer dezelfde zijn!
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Brianlinden@leiden schreef:vind het maar een suckie suckie spel controls zijn klote onoverzichtelijk ik heb hem welliswaar gedownload en de serial uit de winkel gestolen maar dat maakt niet uit geef mij maar Call Of duty of Battlefield vietnam !!
Triest.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
marloes
Lid
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 mei 2004, 21:58

Bericht door marloes »

Brianlinden@leiden schreef:
Roel R. schreef:
Brianlinden@leiden schreef:vind het maar een suckie suckie spel controls zijn klote onoverzichtelijk ik heb hem welliswaar gedownload en de serial uit de winkel gestolen maar dat maakt niet uit geef mij maar Call Of duty of Battlefield vietnam !!
De Serial uit de winkel gestolen, sorry maar wat een lage daad, er is dus nu iemand die 50 euro voor het spel betaald heeft en er online niets mee kan door jou! :shock:
Tuurlijk wel ik speel hem niet meer !!!!! En trouwens je kan gewoon een nieuwe opvragen !!
Blijft diefstal van de producent.
Koop je ook fietsen van junks?
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
marloes
Lid
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 mei 2004, 21:58

Bericht door marloes »

Roel R. schreef:Ik blijf zoiets net te ver gaan, je hoort me niet over downloaden enzo, daar heb ik niet zoveel moeite mee ;) , maar dit vind ik minder....
Ehm....benedenladen?
Ah nee, ophalen!
Ja das wel goed.
niet meer van die vieze hippe moderne woorden gebruiken he jongeman? :lol:
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
Gebruikersavatar
Jurrie
Moderator
Moderator
Berichten: 1947
Lid geworden op: 05 jan 2004, 23:09

Bericht door Jurrie »

marloes schreef:
Yorick schreef:
Jurrie schreef:naa, het maakt wel uit...Ik snap niet dat ze het niet net zoals MOHAA of COD gemaakt hebben, want dan zijn er nog genoeg knoppen over voor andere acties...het had beter gekund;)

Jurrie
omdat er daarvoor denk ik teveel mogelijkheden inzitten: orders geven aan de rest van je team, dat soort dingen...
het is wat uitgebreider he dan MOHAA of COD: veel tactischer en strategischer en met zoveel knoppen onderscheid je gelijk de shooterfreaks van de wat meer realistisch en serieuser ingestelde gamers ;) (of spelletjes spelers, zo goed marloes? ;))
Goed zoo brave jurrie, jij hoeft niet na te blijven!
Ga er nu maar eens op letten bij het televisie kijken en het nederlandsche woord schreeuwen als ze weer eens engelsch praten daar waar het niet nodig is!
Je tv avonden zullen nooit meer dezelfde zijn!
Eu, waar slaat dit op...volgens mij heb je het tegen de verkeerde :wink:

Jurrie
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

huh
och ja :)
Starting up again
marloes
Lid
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 mei 2004, 21:58

Bericht door marloes »

Jurrie schreef:
marloes schreef:
Yorick schreef: omdat er daarvoor denk ik teveel mogelijkheden inzitten: orders geven aan de rest van je team, dat soort dingen...
het is wat uitgebreider he dan MOHAA of COD: veel tactischer en strategischer en met zoveel knoppen onderscheid je gelijk de shooterfreaks van de wat meer realistisch en serieuser ingestelde gamers ;) (of spelletjes spelers, zo goed marloes? ;))
Goed zoo brave jurrie, jij hoeft niet na te blijven!
Ga er nu maar eens op letten bij het televisie kijken en het nederlandsche woord schreeuwen als ze weer eens engelsch praten daar waar het niet nodig is!
Je tv avonden zullen nooit meer dezelfde zijn!
Eu, waar slaat dit op...volgens mij heb je het tegen de verkeerde :wink:

Jurrie
Oh ja natuurlijk, bedoelde yorrick
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
Yorick
Lid
Berichten: 648
Lid geworden op: 28 jan 2004, 18:49
Locatie: Doorwerth, vlakbij Arnhem

Bericht door Yorick »

en daar komt quote nummer 7:
marloes schreef:
Jurrie schreef:
marloes schreef: Goed zoo brave jurrie, jij hoeft niet na te blijven!
Ga er nu maar eens op letten bij het televisie kijken en het nederlandsche woord schreeuwen als ze weer eens engelsch praten daar waar het niet nodig is!
Je tv avonden zullen nooit meer dezelfde zijn!
Eu, waar slaat dit op...volgens mij heb je het tegen de verkeerde :wink:

Jurrie
Oh ja natuurlijk, bedoelde yorrick

het is Yorick grrrrrrrrr en geen Yorrick ;)
"Arnhem bridge. And hold it!"
marloes
Lid
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 mei 2004, 21:58

Bericht door marloes »

Yorick schreef:en daar komt quote nummer 7:
marloes schreef:
Jurrie schreef: Eu, waar slaat dit op...volgens mij heb je het tegen de verkeerde :wink:

Jurrie
Oh ja natuurlijk, bedoelde yorrick

het is Yorick grrrrrrrrr en geen Yorrick ;)
Wataltijd....(das nederlandsch voor Whatever...) :)
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Marloes, onze taalpuriste :)
marloes
Lid
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 mei 2004, 21:58

Bericht door marloes »

Roel R. schreef:Marloes, onze taalpuriste :)
Preciesch!
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Wel, ik kan alleen maar zeggen dat ik het met je eensch ben, er zijn twee talen die me aan het hart gaan, goed Nederlands en goed Limburgs :P
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Welke dwaezen grammatische onkundigen zyn alhier aen het werk geweest? God ziet ons. Hier spreekt men Algemeen Nederlands.
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

God ziet ons. Hier steelt men niet :idea:

:roll:
Plaats reactie