ZEER LAFFE STREEK

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
sgtmeat
Lid
Berichten: 125
Lid geworden op: 11 jan 2010, 01:00

Re: ZEER LAFFE STREEK

Bericht door sgtmeat »

Joey-Pegasus schreef:
Sander89 schreef:
sgtmeat schreef:het is en blijft eigen schuld, lege kluis.

wapen hou je immer op je of in het uiterste geval op kleine afstand in je ooghoek als je de plantjes watergeeft.

lullig, treurig en eigen schuld dikke bult.

hopen dat het een amateur was die het gestolen heeft, dan zal die ooit wel weer opduiken.
Wat is dat nou weer voor een rare redenatie. Als ik mijn fiets niet op slot zet betekent dat toch ook niet "kom, pak hem maar". Je hoort van andermans spullen af te blijven, zo is het algemene mores al duizende jaren.
Dat hoort zo te zijn ja, maar we leven in een wereld waar dat nou eenmaal niet vanzelfsprekend is.
En dan ben je gewoon dom als je je fiets niet op slot zet.
panzer lehr schreef:
fallschirmjager schreef:Hallo allen:

beste mensen

Gisteren (zondag 4 oktober) is rond 16.00h een duitse mauzer gestolen op operation Kick Off.

hij is gestolen terwijl een goede vriend van me even 1 min een babbeltje maakte met een medereenactor , op amper 10 meter van zijn gerief

het gaat hier dus om een zeer laffe en lage diestal.

de politie is al verwittigd, en er zullen stappen ondernomen worden tegen de persoon in kwestie.

ik wil jullie allen vragen om dit bericht door te mailen naar al uw medeverzamelaars/reenactors/legerliefhebbers.

alle info over het wapen of de persoon die het wapen zou hebben is ten zeerste geapericeerd.

je kan mij altijd mailen op:

michiel_van_remoorter "at" hotmail.com

of bellen op 04/78.49.33.34

hieronder de beschrijving van het wapen

==>

Wapen: Mauser
Type: Kar98k
Kaliber: 7.92X57mm
Fabrikant: BYF
Productiejaar: 1943
Serienummer: -frame : 7885
-grendel : 324
Kenmerken: kornshutz en pompstok

Functie: Wapen voor wapenrekken/schietklaar

verder zat er rond het huis nog een canadese breech cover

en het wapen zelf zat in een britse rifle hoes

deze hoes is gemaakt uit kakhi webbing en is aan de onderkant verlengd met leer
er is ook een stensling aan gespikt om de hoes de dragen.

ik hoop op allemaal jullie medewerking zodat ik hopelijk men wapen terug krijg

het is een zeer laffe streek ja maar je weet toch dat je nooit je wapen onbeheerd moogt laten dan kun je zoiets verwachten
dank u beiden _/-\o_
Sander89
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 20 jun 2008, 13:51

Re: ZEER LAFFE STREEK

Bericht door Sander89 »

Joey-Pegasus schreef:
Sander89 schreef:
sgtmeat schreef:het is en blijft eigen schuld, lege kluis.

wapen hou je immer op je of in het uiterste geval op kleine afstand in je ooghoek als je de plantjes watergeeft.

lullig, treurig en eigen schuld dikke bult.

hopen dat het een amateur was die het gestolen heeft, dan zal die ooit wel weer opduiken.
Wat is dat nou weer voor een rare redenatie. Als ik mijn fiets niet op slot zet betekent dat toch ook niet "kom, pak hem maar". Je hoort van andermans spullen af te blijven, zo is het algemene mores al duizende jaren.
Dat hoort zo te zijn ja, maar we leven in een wereld waar dat nou eenmaal niet vanzelfsprekend is.
En dan ben je gewoon dom als je je fiets niet op slot zet.
In dit geweldige dorp waar ik woon kan dat gewoon... :D
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: ZEER LAFFE STREEK

Bericht door Stefan »

Hier waar ik woon ook, want als ie gejat word, weet toch iedereen wie het gedaan heeft.
sgtmeat
Lid
Berichten: 125
Lid geworden op: 11 jan 2010, 01:00

Re: ZEER LAFFE STREEK

Bericht door sgtmeat »

hier in in rotjeknor weten ze het ook wel, alleen ik zal het niet zeggen want anders wordt ik voor Wilders aanhanger uitgescholden :zapped:

het begint met: MARok........
:bonk:
F.J
Lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 02 mar 2010, 19:19

Re: ZEER LAFFE STREEK

Bericht door F.J »

panzer lehr schreef:
fallschirmjager schreef:Hallo allen:

beste mensen

Gisteren (zondag 4 oktober) is rond 16.00h een duitse mauzer gestolen op operation Kick Off.

hij is gestolen terwijl een goede vriend van me even 1 min een babbeltje maakte met een medereenactor , op amper 10 meter van zijn gerief

het gaat hier dus om een zeer laffe en lage diestal.

de politie is al verwittigd, en er zullen stappen ondernomen worden tegen de persoon in kwestie.

ik wil jullie allen vragen om dit bericht door te mailen naar al uw medeverzamelaars/reenactors/legerliefhebbers.

alle info over het wapen of de persoon die het wapen zou hebben is ten zeerste geapericeerd.

je kan mij altijd mailen op:

michiel_van_remoorter "at" hotmail.com

of bellen op 04/78.49.33.34

hieronder de beschrijving van het wapen

==>

Wapen: Mauser
Type: Kar98k
Kaliber: 7.92X57mm
Fabrikant: BYF
Productiejaar: 1943
Serienummer: -frame : 7885
-grendel : 324
Kenmerken: kornshutz en pompstok

Functie: Wapen voor wapenrekken/schietklaar

verder zat er rond het huis nog een canadese breech cover

en het wapen zelf zat in een britse rifle hoes

deze hoes is gemaakt uit kakhi webbing en is aan de onderkant verlengd met leer
er is ook een stensling aan gespikt om de hoes de dragen.

ik hoop op allemaal jullie medewerking zodat ik hopelijk men wapen terug krijg

het is een zeer laffe streek ja maar je weet toch dat je nooit je wapen onbeheerd moogt laten dan kun je zoiets verwachten

Tja, als je er tien meter vanaf staat kun je dit haast niet onbeheerd noemen toch :/

En, (niets personelijks) ik vind het best wel knap om op klaarlichte dag, tien meter van de eigenaar van het geweer in 1 minuut een geweer te stelen!! en er dan ook nog zonder spoor bij wegkomen?! Hoe kan dat ooit???
Maar goed, veel sterkte er nog mee en ik hoop voor je dat de dader snel gepakt wordt.
If We Don't End War, War Will End Us -Patton- // The Pacific // M41 project //
Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: ZEER LAFFE STREEK

Bericht door panzer lehr »

F.J schreef:
panzer lehr schreef:
fallschirmjager schreef:Hallo allen:

beste mensen

Gisteren (zondag 4 oktober) is rond 16.00h een duitse mauzer gestolen op operation Kick Off.

hij is gestolen terwijl een goede vriend van me even 1 min een babbeltje maakte met een medereenactor , op amper 10 meter van zijn gerief

het gaat hier dus om een zeer laffe en lage diestal.

de politie is al verwittigd, en er zullen stappen ondernomen worden tegen de persoon in kwestie.

ik wil jullie allen vragen om dit bericht door te mailen naar al uw medeverzamelaars/reenactors/legerliefhebbers.

alle info over het wapen of de persoon die het wapen zou hebben is ten zeerste geapericeerd.

je kan mij altijd mailen op:

michiel_van_remoorter "at" hotmail.com

of bellen op 04/78.49.33.34

hieronder de beschrijving van het wapen

==>

Wapen: Mauser
Type: Kar98k
Kaliber: 7.92X57mm
Fabrikant: BYF
Productiejaar: 1943
Serienummer: -frame : 7885
-grendel : 324
Kenmerken: kornshutz en pompstok

Functie: Wapen voor wapenrekken/schietklaar

verder zat er rond het huis nog een canadese breech cover

en het wapen zelf zat in een britse rifle hoes

deze hoes is gemaakt uit kakhi webbing en is aan de onderkant verlengd met leer
er is ook een stensling aan gespikt om de hoes de dragen.

ik hoop op allemaal jullie medewerking zodat ik hopelijk men wapen terug krijg

het is een zeer laffe streek ja maar je weet toch dat je nooit je wapen onbeheerd moogt laten dan kun je zoiets verwachten

Tja, als je er tien meter vanaf staat kun je dit haast niet onbeheerd noemen toch :/

En, (niets personelijks) ik vind het best wel knap om op klaarlichte dag, tien meter van de eigenaar van het geweer in 1 minuut een geweer te stelen!! en er dan ook nog zonder spoor bij wegkomen?! Hoe kan dat ooit???
Maar goed, veel sterkte er nog mee en ik hoop voor je dat de dader snel gepakt wordt.


Of wel was iedereen die dag blind of er waren meerdere daders in het spel 1 die steelt en anderen op de uitkijk.
wo2-freak
Lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 09 feb 2008, 21:37

Re: ZEER LAFFE STREEK

Bericht door wo2-freak »

Straks zit de maffia er nog achter. De maffia doet alsof ze in drugs handelen, alleen stiekem zijn ze toch bezig met het verzamelen van WO2 spullen. Vinden ze leuk.
Gebruikersavatar
pietertje
Lid
Berichten: 287
Lid geworden op: 24 jul 2008, 09:42
Locatie: Rijssen

Re: ZEER LAFFE STREEK

Bericht door pietertje »

jah..... :roll:
martinus
Lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 06 mar 2009, 17:48
Ontvangen: 9 keer

Re: ZEER LAFFE STREEK

Bericht door martinus »

wo2-freak schreef:Straks zit de maffia er nog achter. De maffia doet alsof ze in drugs handelen, alleen stiekem zijn ze toch bezig met het verzamelen van WO2 spullen. Vinden ze leuk.
Juist...
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: ZEER LAFFE STREEK

Bericht door Jan Klaassen »

panzer lehr schreef:Of wel was iedereen die dag blind of er waren meerdere daders in het spel 1 die steelt en anderen op de uitkijk.
Of mensen hebben het wel gezien, maar wisten toch niet wie de eigenaar van het stuk was, en hebben er niets vreemds achter gezocht :wink:
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Gebruikersavatar
Bram.T.
Lid
Berichten: 436
Lid geworden op: 17 jun 2007, 11:26
Locatie: Lokeren O-VL Belgie

Re: ZEER LAFFE STREEK

Bericht door Bram.T. »

Iedereen was op zondag al aan het opruimen en tegelijkertijd was er een beurs bezig dus dan lijkt het mij niet zo moeilijk om ongezien weg te komen, je hebt er alleen lef en geen geweten voor nodig.
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line"
http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
wo2-freak
Lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 09 feb 2008, 21:37

Re: ZEER LAFFE STREEK

Bericht door wo2-freak »

Zo makkelijk krijg je hem niet terug, ook al weet je wie het gestolen heeft. Want: hoe bewijs je dat het gestolen item oorspronkelijk van jou was en niet van de persoon die toevallig "dat" heeft? Dat; staat tussen haakjes, omdat er misschien wel meer exemplaren van dat item zijn en toevallig bezit die ene persoon, een v/d velen exemplaren. Het is denk ik moeilijk te bewijzen, ook met allerlei papieren die je hebt. Als je zeker weet welke persoon je spullen gestolen heeft en niemand doet er wat aan, tja.. dan heb je pech of je moet er zelf wat aan zien te doen :P

Altijd vervelend als zoiets gebeurd, maar je moet zelf goed op je spullen letten. Zijn je spullen niet verzekerd?
Gebruikersavatar
KNIL.
Lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 feb 2010, 17:57
Locatie: Zuid holland

Re: ZEER LAFFE STREEK

Bericht door KNIL. »

WoII verzamelen vind ik dat je het een sport mag noemen.
En bij sport moet je sportief,en sympathiek zijn en dan doe je niet dit....
sgtmeat
Lid
Berichten: 125
Lid geworden op: 11 jan 2010, 01:00

Re: ZEER LAFFE STREEK

Bericht door sgtmeat »

wo2-freak schreef:Zo makkelijk krijg je hem niet terug, ook al weet je wie het gestolen heeft. Want: hoe bewijs je dat het gestolen item oorspronkelijk van jou was en niet van de persoon die toevallig "dat" heeft? Dat; staat tussen haakjes, omdat er misschien wel meer exemplaren van dat item zijn en toevallig bezit die ene persoon, een v/d velen exemplaren. Het is denk ik moeilijk te bewijzen, ook met allerlei papieren die je hebt. Als je zeker weet welke persoon je spullen gestolen heeft en niemand doet er wat aan, tja.. dan heb je pech of je moet er zelf wat aan zien te doen :P

Altijd vervelend als zoiets gebeurd, maar je moet zelf goed op je spullen letten. Zijn je spullen niet verzekerd?
we hebben het hier over een wapen, elk wapen is uniek vanwege zijn serienummer.
F.J
Lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 02 mar 2010, 19:19

Re: ZEER LAFFE STREEK

Bericht door F.J »

wo2-freak schreef:Straks zit de maffia er nog achter. De maffia doet alsof ze in drugs handelen, alleen stiekem zijn ze toch bezig met het verzamelen van WO2 spullen. Vinden ze leuk.
Volgens mij heb jij te veel Godfather gekeken.... :bonk:
If We Don't End War, War Will End Us -Patton- // The Pacific // M41 project //
Plaats reactie