leggen het spel ligt bij mij thuis dus ik heb hem leggen :> kapicheGuido schreef:je hebt hem wel leggen? wat is leggen?
Brothers in arms
- Brianlinden
- Lid

- Willem ter Haar
- Lid
- Contacteer:
Sommige mensen (vooral wonende in de Randstad) kennen het verschil tussen kennen en kunnen, liggen en leggen niet. Ze halen het dus door elkaar.Brianlinden@leiden schreef:leggen het spel ligt bij mij thuis dus ik heb hem leggen :> kapicheGuido schreef:je hebt hem wel leggen? wat is leggen?
Voorbeeld.
Dat ken niet -> Dat kan niet
Ik leg net lekker -> Ik lig net lekker
Dit soort zinnen dus.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
- Brianlinden
- Lid

- Timo
- Lid
- LKP
- Lid
- Contacteer:
Bijna goed, we kunnen het verschil wel, maar we maken er express geen gebruik van.Willem ter Haar schreef:Sommige mensen (vooral wonende in de Randstad) kennen het verschil tussen kennen en kunnen, liggen en leggen niet. Ze halen het dus door elkaar.Brianlinden@leiden schreef:leggen het spel ligt bij mij thuis dus ik heb hem leggen :> kapicheGuido schreef:je hebt hem wel leggen? wat is leggen?
- Sjoerd
- Lid
Ja precies, we kunnen het verschil wel, maar we kennen het alleen niet schrijven.LKP schreef:
Bijna goed, we kunnen het verschil wel, maar we maken er express geen gebruik van.
Nu graag weer' back on topic' in ABN of ABB. (liefst ABN)
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- Guido
- Lid
Timo schreef:Filmpje van clanbse http://www.clanbase.com/miscdl.php?did=1041
wow dat ziet er GOED uit! maar die amerikanen denk dat ze er alles vanaf weten echt leuk altijd die amerikanen!!
tss domme amerikaanse uitspraken:
"i'm going to kill the because they are nazi's"
"yeah! blew em over the wall! i just love that" nadat er 2 duitsers door een granaat over een muurtje worden geknalt... ai ai ai
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Ziet er mooi uit!
Alleen weer een spel over de Airborne division als ik het goed begrijp.
Alleen weer een spel over de Airborne division als ik het goed begrijp.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Brianlinden
- Lid

- Dodo
- Lid
zojuist is de site http://www.brothersinarms.nl gereleased! Na enkele weken hard werken met de crew is ie eindelijk online!
Chek ook de wapens pagina, ik heb deze geschreven! Mocht er nog enkele op of aanmerkingen zijn, laat het even weten! Wij veranderen het dan zsm
Chek ook de wapens pagina, ik heb deze geschreven! Mocht er nog enkele op of aanmerkingen zijn, laat het even weten! Wij veranderen het dan zsm
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944