Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deze speciale editie komt verpakt in een tinnen doos en bevat vele extra's zoals exclusieve postkaarten, een acht pagina's tellend boek van Penny-Arcade.com en een 'introduction to Brothers in Arms Road to Hill 30' brief, geschreven door de oorlogsveteraan Colonel John Antal. Als laaste zal er ook exclusieve DVD in zitten met de soundtrack, extra documentatie, enkele trailers en stukken uit de verhaallijn. De prijs van dit koffertje zal tussen de € 40 en € 50 liggen.
Gelukkig heb ik het spel zelf niet gekocht want ik was echt teleurgesteld. Grafisch gezien ga je zelfs achteruit als je COD speler bent. De gameplay bevalt me ook niet.
Ik wacht op COD deel 3!
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
dsa niet bijdehand..
je moet gewoon t verschil zien tussen een add-on en een compleet nieuw deel..
en de gameplay is *über*
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
vincent schreef:je kan CoD 1 ok zien als een add-on
Op wat? Naar ik weet is het een heel andere verhaallijn dan welk ander spel ook.. En de technische kant is een stuk vernieuwd dan de originele quake 3 engine.
CoD is een verhaal apart..
vincent schreef:je kan CoD 1 ok zien als een add-on
Op wat? Naar ik weet is het een heel andere verhaallijn dan welk ander spel ook.. En de technische kant is een stuk vernieuwd dan de originele quake 3 engine.
CoD is een verhaal apart..
ik bedoel als grootte
Ik ga denk ik wachten tot de demo uit is voordat ik 'm koop aangezien de vele verschillende meningen op het forum.
toch is het en blijft het een soort MOHAA waar je het hele duitse leger kan verslaan.. maar nu iets minder. maar het is er nog.. maar een stuk mooier en completer!
Vraagje: als ik de multipayer wil spelen, moet ik mijn CD-key invoeren, maar als ik dit heb gedaan staat er:
ERROR
ERROR CD-key invalid CD-key.
wat betekent dit?
ik heb al op verschillende manieren deze code in te vullen, maar dit komt er de hele tijd te staan. zou mijn code ook al in gebruik zijn? ik heb deze via internet gekocht (GCshop) en toen ik hem kreeg zat het plastic er wel nog gewoon op.