Reenactment en Living History

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Tank Eating Tiger
Lid

Bericht door Tank Eating Tiger »

Ik heb de Nederlandse language guide. Ik ga proberen deze op een of andere manier na te maken en deze mee te nemen naar evenementen. Dta kan echt hilarische momenten opleveren. De uitspraak van de Nederlands Amerikaanse woorden is echt prachtig.

Jelle
Marc 82 Recon
Lid

Bericht door Marc 82 Recon »

*jaloers* tjah ik had deze week 30 dollar geboden werd laatste halve minuut overboden wil ik terug snel paar dollar meer bieden vraagt die rot ebay voor me terug in te loggen juist 2 seconden te laat verdomme toch
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
marloes
Lid

Bericht door marloes »

Tank Eating Tiger schreef:Ik heb de Nederlandse language guide. Ik ga proberen deze op een of andere manier na te maken en deze mee te nemen naar evenementen. Dta kan echt hilarische momenten opleveren. De uitspraak van de Nederlands Amerikaanse woorden is echt prachtig.

Jelle
Hahaha, ik zal doen alsof ik geen vloeiend Engels spreek!
Tank Eating Tiger
Lid

Hahaha, ik zal doen alsof ik geen vloeiend Engels spreek!
Ja dat is inderdaad wel zo leuk. Anders sta ik een beetje moeilijk te doen in het Nederlands terwijl ik Amerikaan(maar stiekem Nederlander) ben en dan kun jij me gewoon in het Engels verstaan terwijl jij stiekem in het echt gewoon Nederlander bent.

Juist :| Tijd voor weekend volgens mij

Jelle
Marc 82 Recon
Lid

voor wie ben je het nu moeilijk aant maken voor de lezers of voor jezelf jelle :p
Private Burges, Marc J
19900519
Tank Eating Tiger
Lid

both. Dat studeren is toch niet helemaal bevorderlijk voor de hersentjes :)

Ellej
marloes
Lid

Bericht door marloes »

Ik zal eerst even doen alsof ik geen engels versta...tot de geallieerden mijn diensten als tolk weer nodig hebben...heheh en dan draai ik me om en spreek opeens vloeiend Engels...hahaha sta je daar!
Want tja...ik ben tenslotte de hele bezetting tolk geweest voor de moffen dus mijn talen ken ik wel...ahem...oeps teveel gezegd ;)
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
Tank Eating Tiger
Lid

Ik zal eerst even doen alsof ik geen engels versta...tot de geallieerden mijn diensten als tolk weer nodig hebben...heheh en dan draai ik me om en spreek opeens vloeiend Engels...hahaha sta je daar!
Want tja...ik ben tenslotte de hele bezetting tolk geweest voor de moffen dus mijn talen ken ik wel...ahem...oeps teveel gezegd
Oei, dat wordt scheren.... :lol:
Tank Destroyer
Lid

Bericht door Tank Destroyer »

Marc 82 Recon schreef:*jaloers* tjah ik had deze week 30 dollar geboden werd laatste halve minuut overboden wil ik terug snel paar dollar meer bieden vraagt die rot ebay voor me terug in te loggen juist 2 seconden te laat verdomme toch
WHAT?!

30 dollar!!!!!!!!!!!!!! :shock:

TEring, die van mij was $8... :|
Marc 82 Recon
Lid

tjah dan heb je die toch al effe Sander of ben ik hier fout?

nou ik wou hem koste wat kost hebben ik heb ze al duurder gezien op beurzen
Private Burges, Marc J
19900519
marloes
Lid

Bericht door marloes »

Tank Eating Tiger schreef:
Want tja...ik ben tenslotte de hele bezetting tolk geweest voor de moffen dus mijn talen ken ik wel...ahem...oeps teveel gezegd
Oei, dat wordt scheren.... :lol:
Nee hoor, meer dan vertalen deed ik niet...trouwens ik was ambtenaar dus ik deed gewoon dat wat de Nederlandsche regering ons had opgedragen voor ze naar Engeland vertrokken...enne...de hele tijd speelde ik ook informatie door naar het verzet en deed ik koerierswerk...dus ik hoef me geen zorgen te maken. 8)
Marc 82 Recon
Lid

brave marloes :)

nou in duitse ogen stoute marloes maja :)
Private Burges, Marc J
19900519
marloes
Lid

Bericht door marloes »

Hier mijn levensverhaal...
http://www.joeri.net/4045/nl/marloes.htm
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
Tank Destroyer
Lid

Bericht door Tank Destroyer »

Marc 82 Recon schreef:tjah dan heb je die toch al effe Sander of ben ik hier fout?
Een paar maandjes...
Imme
Lid
Lid

Bericht door Imme »

Marloes kaalscheren? Ik zou het maar niet proberen als ik jullie was, dat overleef je namelijk niet. Een paar mensen hier zullen wel weten waar ik het over heb ;)
17th Engineers, We pave the way!
Plaats reactie