Foto's Inrichting Kazemat

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Plaats reactie
Helmbrug
Lid
Berichten: 312
Lid geworden op: 22 mar 2009, 20:55

Foto's Inrichting Kazemat

Bericht door Helmbrug »

Geachte forumleden.

Voor restauratie en studie/website doeleinden zijn wij opzoek naar foto's (recente, autentieke maakt niet uit) van de inrichting van een V.I.S. Kazemat type 1, de door de Duitsers genoemde "piramides" rond de plaats Dordrecht. Omdat wij bezig zijn met het restaureren van een aantal van deze voor latere re-enactment doeleinden en verrijking van onze informatie binnen ons studiegroep, zouden wij erg blij zijn als u fotos van de inrichting van deze soort kazemat ter beschikking stelt. Uiteraart plaatsen wij een referentie naar de aanbieder van de foto's en informatie, op onze site, die steeds verder bewerkt wordt.

Kijk ook op onze site http://www.majoorvanhoek.webs.com voor ons project. Foto's kunnen gemailt worden naar majoorvanhoek@gmail.com.

Met vriendelijke groeten

Studiegroep Majoor van Hoek.
Gebruikersavatar
Bolt Action
Lid
Berichten: 363
Lid geworden op: 07 feb 2010, 22:56

Re: Foto's Inrichting Kazemat

Bericht door Bolt Action »

Foto's heb ik niet, maar ik heb wel een lange tijd geleden ooit een keer een boek over de Nederlandse kazematten gelezen. Als ik een keer weer in de bibliotheek ben zal ik kijken of ik dat boek weer kan vinden, en kijken of er nog wat interessants voor je instaat.
Helmbrug
Lid
Berichten: 312
Lid geworden op: 22 mar 2009, 20:55

Re: Foto's Inrichting Kazemat

Bericht door Helmbrug »

Ik bedank u zeer hiervoor!

Met vriendelijke groeten,
...
Plaats reactie