reeenactment 101

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: reeenactment 101

Bericht door S1991 »

sniper snoop schreef:
jurgen schreef:Dat deze kerel met de verkeerde instelling begint en een foutief beeld heeft van oorlog en al wat erbij komt kijken moge duidelijk wezen.

Maar de manier waarop hier wordt gereageerd vind ik beneden alle peil.
Er kan toch op een ernstige manier worden duidelijk gemaakt dat spelletjes en films geen realistische weergave zijn van zoiets gruwelijk als oorlog.

Wat je nu bereikt is dat hij zich (terecht) beledigd en beschimpt voelt, laat het forum voor wat het is en hoe het wel echt zit daar heeft hij nog altijd geen idee van.
Sorry, ik heb iets tegen Wo2 living history (en met details gesproken, 101st airborne). Geef toe, er zijn teveel Bobkes in de wereld. Ga je naar living history, de helft bestaat uit Bobkes en de rest zijn Duitsers met hier en daar een minder gebruikte personage.
Zeker dat Snoop ! Maar er zijn genoeg verenigingen die dit zo goed mogelijk willen uitbeelden ! En ook qua Airborne.
Maar ik geef je gelijk, er zijn serieus te veel Airborne verenigingen. Paar maanden terug was ik bij het Bevrijdings feest in Noorbeek.. Zag zowat alleen maar 101st Airborne maar dan vraag ik me af wat die gasten daar te zoeken hebben in een dorp wat niet is bevrijd door hun...
Maar goed, Bastogne101st vergaar eerst informatie of gebruik eens de zoekfunctie, vind je alle informatie die je wilt zijn al tal van deze topics aangemaakt.... :bonk:
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Frontovik
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 21 dec 2008, 12:31

Re: reeenactment 101

Bericht door Frontovik »

Afbeelding
Sovjet re-enactment groep
http://krasnyoktjabr.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

What ever happens, we have got
the Maxim guns, and they have not!
Gebruikersavatar
Bram.T.
Lid
Berichten: 436
Lid geworden op: 17 jun 2007, 11:26
Locatie: Lokeren O-VL Belgie

Re: reeenactment 101

Bericht door Bram.T. »

Erik S. schreef:Ach jongens doe eens rustig aan, Er zijn zat porra groepen waar hij zich bij aan kan sluiten, die savonds bier drinken, en dan smorgens om een uur of 11 weer op het mockbattle terrein met een kater en een thompson rondrennen. Daar past hij perfect bij!
Want da's toch authentiek, een biertent?

Onee, dat was een bierhal, en 7 jaar voor de oorlog :')
_/-\o- _/-\o-
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line"
http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: reeenactment 101

Bericht door S1991 »

Frontovik schreef:Afbeelding
_/-\o_ _/-\o-
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Gi collector
Lid
Berichten: 189
Lid geworden op: 23 mar 2008, 15:39
Locatie: Z-Limburg

Re: reeenactment 101

Bericht door Gi collector »

Ga jij maar weer fijn cod of MOH Airborne spelen! Kun je met een thompson schieten :roll: .
Gebruikersavatar
Martijn95
Lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 25 feb 2008, 18:18

Re: reeenactment 101

Bericht door Martijn95 »

Check ff zijn IP adres. Dit is niet de echte Bastogne101. ik heb contact met de orginele bastogne101 en inmiddels is de echte ouder en heeft hij beter geworden. Dit persoon heeft waarschijnlijk wat aandacht nodig.


Mvg,

Martijn
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: reeenactment 101

Bericht door sniper snoop »

COD schreef:Check ff zijn IP adres. Dit is niet de echte Bastogne101. ik heb contact met de orginele bastogne101 en inmiddels is de echte ouder en heeft hij beter geworden. Dit persoon heeft waarschijnlijk wat aandacht nodig.


Mvg,

Martijn
Geen verstand van Computers blijkbaar, wel ik ook niet. Wel genoeg verstand om te zeggen dat IP adressen meestal wijzigt na een periode of na stroomonderbreking van de modem....
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
beno
Lid
Berichten: 700
Lid geworden op: 18 apr 2009, 21:01

Re: reeenactment 101

Bericht door beno »

COD schreef: ik heb contact met de orginele bastogne101 en inmiddels is de echte ouder
De echte bastogne101 is toch ook 15 jaar oud op dit moment? Maar ik kan erinkomen dat dit een andere persoon is. Het aantal spellingsfouten is gewoon te geforceerd om echt te zijn...
mvg
Benoit
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: reeenactment 101

Bericht door Stefan »

Wegens flauwekul en niet na leven van de forum regels.

Gesloten.
Gesloten