reeenactment 101

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
bastogne101
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jun 2010, 16:26

reeenactment 101

Bericht door bastogne101 »

hoi ik ben er were was mijn wachtwoord vergeten van mij oude acount
ik ben goa. Wineters in mijn cod clan
en ik wilt reeen actne
maar ik ben 15 zijn er clubs die mij acepteren? ik wil echt heel graag dit doen want wo2 is vet en ik wil zien hoe cod in het egt gaat

groeten sander
Gebruikersavatar
beno
Lid
Berichten: 700
Lid geworden op: 18 apr 2009, 21:01

Re: reeenactment 101

Bericht door beno »

Wat zou je gaan doen? Als je 15 bent ga je nog niet met een wapen mogen rondlopen (toch niet in Nederland).
Het lijkt me ook een foute instelling om te reenacten omdat je call of duty wil naspelen (of BoB).
utmi
Lid
Berichten: 805
Lid geworden op: 17 jan 2006, 15:01
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 19 keer

Re: reeenactment 101

Bericht door utmi »

bastogne101 schreef:wo2 is vet en ik wil zien hoe cod in het egt gaat
? oorlog is ook zo vet! Wacht tot je 18 bent, meldt je aan bij defensie en ga op uitzending naar Afghanistan zou ik zeggen...
Their name liveth for evermore
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Re: reeenactment 101

Bericht door Erik S. »

Ach jongens doe eens rustig aan, Er zijn zat porra groepen waar hij zich bij aan kan sluiten, die savonds bier drinken, en dan smorgens om een uur of 11 weer op het mockbattle terrein met een kater en een thompson rondrennen. Daar past hij perfect bij!
Want da's toch authentiek, een biertent?

Onee, dat was een bierhal, en 7 jaar voor de oorlog :')
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: reeenactment 101

Bericht door sniper snoop »

Heb toch wat meer inspiratie zeg!

Ja lap, alweer een kl*** Bobke bij! Ik begin kotsmisselijk te worden van Band of Brothers Freaks! :r

Trouwens, CoD is niet realistisch. Als je echt een oorlog in het echt wilt meemaken, ga dan idd naar Afghanistan om een modernere en minder erge versie van Wo2 mee te maken.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
bastogne101
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jun 2010, 16:26

Re: reeenactment 101

Bericht door bastogne101 »

ik wil wel met ene thompsen schieten maar ik mag nog helemaal geen bier drinke?!!? en zijn er ook afgaanistan clubs dan? en wat is een porra? ( sory voor alle vrage maar ik weet het alemaal nog nie zo goed ) :zapped: :zapped: :zapped: :+
Gebruikersavatar
beno
Lid
Berichten: 700
Lid geworden op: 18 apr 2009, 21:01

Re: reeenactment 101

Bericht door beno »

heb je ooit gehoord van ironie of sarcasme?
utmi
Lid
Berichten: 805
Lid geworden op: 17 jan 2006, 15:01
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 19 keer

Re: reeenactment 101

Bericht door utmi »

bastogne101 schreef:ik wil wel met ene thompsen schieten maar ik mag nog helemaal geen bier drinke?!!? en zijn er ook afgaanistan clubs dan? en wat is een porra? ( sory voor alle vrage maar ik weet het alemaal nog nie zo goed ) :zapped: :zapped: :zapped: :+
Help! Ik ga gauw weer terug naar WAF! MzL!
Their name liveth for evermore
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: reeenactment 101

Bericht door sniper snoop »

Als je de vragen niet kan beantwoorden, stop dan met uw doel te plannen en leer eerst voor je begint soldaatje te spelen. Eerst kennis, dan spelen.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
mmbroek
Lid
Berichten: 149
Lid geworden op: 28 sep 2009, 16:13
Locatie: Zuid-Holland

Re: reeenactment 101

Bericht door mmbroek »

oh god jij bent er ook weer :frownno:
jurgen
Lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 17 okt 2007, 22:52

Re: reeenactment 101

Bericht door jurgen »

Dat deze kerel met de verkeerde instelling begint en een foutief beeld heeft van oorlog en al wat erbij komt kijken moge duidelijk wezen.

Maar de manier waarop hier wordt gereageerd vind ik beneden alle peil.
Er kan toch op een ernstige manier worden duidelijk gemaakt dat spelletjes en films geen realistische weergave zijn van zoiets gruwelijk als oorlog.

Wat je nu bereikt is dat hij zich (terecht) beledigd en beschimpt voelt, laat het forum voor wat het is en hoe het wel echt zit daar heeft hij nog altijd geen idee van.
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: reeenactment 101

Bericht door Kugelblitz »

Bij dit soort topics heb ik altijd sterk het vermoeden dat men het forum in de maling wil nemen, inclusief de leden...

De topicstarter is té cliché, net als zijn zogenaamde 'domheid' en 'ik begrijp het niet'... Zou hier dan ook niet verder op ingaan en er het mijne van denken! :)

Groeten, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: reeenactment 101

Bericht door sniper snoop »

jurgen schreef:Dat deze kerel met de verkeerde instelling begint en een foutief beeld heeft van oorlog en al wat erbij komt kijken moge duidelijk wezen.

Maar de manier waarop hier wordt gereageerd vind ik beneden alle peil.
Er kan toch op een ernstige manier worden duidelijk gemaakt dat spelletjes en films geen realistische weergave zijn van zoiets gruwelijk als oorlog.

Wat je nu bereikt is dat hij zich (terecht) beledigd en beschimpt voelt, laat het forum voor wat het is en hoe het wel echt zit daar heeft hij nog altijd geen idee van.
Sorry, ik heb iets tegen Wo2 living history (en met details gesproken, 101st airborne). Geef toe, er zijn teveel Bobkes in de wereld. Ga je naar living history, de helft bestaat uit Bobkes en de rest zijn Duitsers met hier en daar een minder gebruikte personage.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
mmbroek
Lid
Berichten: 149
Lid geworden op: 28 sep 2009, 16:13
Locatie: Zuid-Holland

Re: reeenactment 101

Bericht door mmbroek »

Jurgen,

Ik snap wat je bedoelt maar bastogne101 is ongeveer 2(?) jaar geleden ook op het forum geweest.
Als je dan zijn berichtjes leest dan zal je er geen vertrouwen in hebben en hij is trouwens ook geband.
Dus ik heb echt niks tegen iemand die zo begint maar van hem wel omdat hij precies hetzelfde doet zoals hij 2 jaar geleden deed.

Mvg

Melvin
Laatst gewijzigd door mmbroek op 24 jun 2010, 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Re: reeenactment 101

Bericht door Erik S. »

Bastogne101 woont in de Bollenstreek, toch? Net onder de vleugel van schiphol :D

Oja, en eet graag nootjes uit 1944.
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
Gesloten