MOH:AA Holland Mod

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
GerjanNL
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2010, 13:41

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door GerjanNL »

update: Veldjas voorkant van de artillerist is klaar. Je moet niet al te kritisch zijn bij zijn schouders en zijn riem. die plekjes zijn een beetje lower detail.Bretels zitten er ook op
GerjanNL
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2010, 13:41

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door GerjanNL »

Als niemand meehelpt stop ik!! Ik heb nu al voor de derde keer ofzo een kutprobleempje dat maakt niet veel uit. Maar als ik dat bij elk tenue krijg ben ik de lul want dan wordt ik gek. Als ik dan bij wapens etc. ok van die probleempjes krijg en al het scripting gebeuren dan wordt ik niet erg vrolijk. Dus ik hoop dat er op dit hele forum skinners,mappers en scripters zijn. Daarbij met het skinnen zal waarschijnlijk niet zo heel veel verschil maken met OFP je moet alleen weten welk onderdeel aangegeven wordt. dus als iemand wil helpen doe het dan please. Mappen is exactly the same als bij OFP alleen moet je hier MOHradiant gebruiken. DUs wie wil helpen graag. En scripting zit niet zo heel veel. Ik weet niet zeker of dat je in deze ook soldaten aan parachutes kan laten vallen en dan hun wapentje op halen.
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door sniper snoop »

Als jij ik jou nu bezig zie, zie ik weinig liefde in uw werk. Denk je nou echt dat alles vlotjes verloopt? Ik heb zelf vaak het probleem tijdens mappen dat iets niet klopt. Iets niet werkt. Maar ik denk dan bij mijzelf in het hoofd, dit is nu eenmaal normaal dat ik problemen kan krijgen, dus ik zoek een oplossing. Geduld zal lonen heh.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
Andre1983nl
Lid
Berichten: 415
Lid geworden op: 22 jun 2007, 12:30
Locatie: Hollum Ameland

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door Andre1983nl »

Hoe jij je nu voelt voelde ik ook in het begin.

Ieder begin is moeilijk.

Google, doe wat oefeningen en verwacht dat direct perfect is!.
Zoek modders in de MOH wereld.
Zoek eerst wat je nodig hebt voor het maken van mod's voor MOH.

Zelfs na 5 jaar ben ik zelf ook nog niet helemaal tevreden met me 3d model van me soldaten.

GA nou niet direct 5 dingen tegelijk doen! Doe eerst een soldaat voordat je met een geweer bezig gaat. (of net anders om)
Ik verzamel Repro ... omdat ik dan zeker weet dat het echt NEP is!

Regiment Huzaren!
Ik zoek info, foto's en items over Huzaren/Cavalerie.

Soldiers wins the war & Generals gets the the Credits
GerjanNL
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2010, 13:41

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door GerjanNL »

ja weet ik maar de grootste pokkezooi is dat er bijna geen Mohaa mod forums of iets zijn. Zijn ze er wel dan nog steeds is het een grote klerebende want al die gasten zijn bezig met hun eigen mods. Ten tweede ik zal toch zeker eerst de programma's moeten hebben ik heb mezelf er nu in voorzien met Quark het officiele 3d modelling die ze gebruikt hebben. Dus ik ga vandaag weer ff kijken maar ik zal toch egt hulp nodig moeten hebben. Daarbij het ligt in mijn karakter dat ik niet veel geduld heb maar daar moet je maar niet op reageren als ik dan ff wat anders ga doen ga ik gewoon weer verder maar dat ik hulp nodig heb lijkt me duidelijk en dan kan ik ook mensen gebruiken die CoD modden want die kunnen ook Quark gebruiken daarvoor dus als je daarmee bekent bent zeg het dan ff tegen me. Oh ja Andre hoe heb jij die pakken gemaakt want bij mij vallen ze veel en veel lichter uit dus dat klopt volgens mij niet want de mijne worden baby blauw als ik het invoer dus ik moet ze steeds donkerder maken daarbij heb ik de voorkant van de artillerist (jas) klaar maar aan de achterkant loopt het kraagje niet door.
GerjanNL
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2010, 13:41

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door GerjanNL »

okay ik ga me storten op de Mannlicher M.95 no. 3 Karabijn. Wens me geluk want ik moet eerst nog gaan uitzoeken hoe ik ooit in dit programma een wapen maak. het zal me verbazen als het lukt dus ik ga nu er aan werken.
GerjanNL
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2010, 13:41

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door GerjanNL »

Okay ik ben er achter dat dat programma wat ik heb dus alleen voor het mappen was maar ja nu moet ik een licensie gaan kopen van Lightray3d omdat ik anders niet verder kan. Ik wil zelf er niet veel geld aan gaan besteden omdat ik dan geld moet gaan vragen voor de mod. Dus vraag ik jullie om naar deze site te gaan je aan te melden en dan krijg ik $1,25 als ik $75 kan ik het naar mijn paypal sturen dus dan kan ik die licensie kopen zonder er zelf iets voor te betalen. alvast bedankt
http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=GerjanNL
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door sniper snoop »

Heb je een programma nodig voor de modellen?
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
GerjanNL
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2010, 13:41

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door GerjanNL »

jep lightray 3d en ik kan niks exporteren totdat ik betaald heb. Dus dat vind ik behoorlijk vervelend maar ik kan tenminste wel opslaan maar moet hem eventjes downloaden heb hem al een keer eerder gehad maar ja toen dacht ik dat het met Quark kan dus jammer maar helaas.
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door sniper snoop »

GerjanNL schreef:jep lightray 3d en ik kan niks exporteren totdat ik betaald heb. Dus dat vind ik behoorlijk vervelend maar ik kan tenminste wel opslaan maar moet hem eventjes downloaden heb hem al een keer eerder gehad maar ja toen dacht ik dat het met Quark kan dus jammer maar helaas.
Probeer eens Gmax?
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
GerjanNL
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2010, 13:41

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door GerjanNL »

ik heb gekeken maar Gmax is niet meer te downloaden en btw 3d studio max exporteert geen .skd dus dan zal onze vriend Gmax dat ook niet doen. Daar bij is 3DS Max klere lastig om mee te werken. Daarbij weet ik nu dat ik bestanden kan maken met Milkshape (werkt heel makkelijk zelfs de animaties maken) dus ik denk dat ik daarmee begin cya
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door sniper snoop »

http://www.turbosquid.com/gmax

Kan je toch wel downloaden? Ik weet niet of Gmax kan opslaan als .skd, maar de modelers van Battlefield 1918 gebruiken Gmax voor onze modellen. Dus voor games. Ik zal eens navragen.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
GerjanNL
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2010, 13:41

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door GerjanNL »

ik zal es heel ff kijken
GerjanNL
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2010, 13:41

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door GerjanNL »

maar had je het net over nog andere modders dan heb ik een vraag wat maken ze zoal??
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door sniper snoop »

GerjanNL schreef:maar had je het net over nog andere modders dan heb ik een vraag wat maken ze zoal??
Zij maken modellen voor Battlefield 1942 mod Battlefield 1918, alles is Wo1 en niks met het Nederlands leger te maken. Ze hebben al zo druk dat ik enorm mijn best moest doen om mijn artillerie in torens te laten maken. Die krijg ik eindelijk over enkele weken. Vandaar dat wij "vacatures" staan hebben voor vrijwillige ervaren modelers.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Plaats reactie