Vraagje re-enactment

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Re: Vraagje re-enactment

Bericht door Erik S. »

Een nebelwerfer zou in principe mogelijk moeten zijn, mits het een originele betreft...

Jolijn,

In Nederland kun je meedoen met re-enactmentevenementen als burger, of je zou als vrouw geallieerd moeten doen.. De VHM heeft wat vrouwelijke werkgroepen ;). Ik denk niet dat leeftijd hier van een bijster grote rol speelt als je een burger uitbeelding doet.

Mvg,

Erik
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Vraagje re-enactment

Bericht door Akko »

Je moet minstens 16 zijn voor echt reenactemnt soldaat, maar omdat het duur is, beginnen de meeste er pas mee rond 18-26 jaar.
Je moet rekenen dat je naar veel verschillende plaatsen moet gaan, en dus mobiel moet zijn.
Je moet ook bereid zijn, veel geld te stoppen in je outfit. Repro vind je overal, maar is niet altijd goede en mooie repro ;)
En als je zoekt, dan vind je er wel een ;)
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
Jolijn
Lid
Berichten: 546
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:02

Re: Vraagje re-enactment

Bericht door Jolijn »

Ja, dat je een (goed uiteraard!) repro pak moet dat wist ik al, en de kosten die dat met zich meebrengt :)
Nu ik er over nadenk moet je idd naar veel verschillende plaatsen, maar bedankt voor de info!
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Vraagje re-enactment

Bericht door Akko »

Ik wou het ook al van mijn 16 doen, maar het grootste probleem is gewoon het vervoer.
Tenzij je in de buurt woont.
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Re: Vraagje re-enactment

Bericht door Erik S. »

Jolijn schreef:Ja, dat je een (goed uiteraard!) repro pak moet dat wist ik al, en de kosten die dat met zich meebrengt :)
Nu ik er over nadenk moet je idd naar veel verschillende plaatsen, maar bedankt voor de info!
Je weet dat je als vrouw buitenom een vrouwenuitbeelding, of russisch geen gevechtsuitbeelding kunt doen?
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jolijn
Lid
Berichten: 546
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:02

Re: Vraagje re-enactment

Bericht door Jolijn »

Erik S. schreef:
Jolijn schreef:Ja, dat je een (goed uiteraard!) repro pak moet dat wist ik al, en de kosten die dat met zich meebrengt :)
Nu ik er over nadenk moet je idd naar veel verschillende plaatsen, maar bedankt voor de info!
Je weet dat je als vrouw buitenom een vrouwenuitbeelding, of russisch geen gevechtsuitbeelding kunt doen?
Daar was ik enigszins van op de hoogte, ja (helaas, maar ik weet toch nog niet wat ik wil gaan doen) :)
Gebruikersavatar
Comrade
Lid
Berichten: 853
Lid geworden op: 25 dec 2011, 21:37
Locatie: Leiden

Re: Vraagje re-enactment

Bericht door Comrade »

Je kan ook naar een Russische re-enactment groep, in WW2 zaten er ook jongeren zoals jij (en ik) in het Rode leger. :mrgreen:

Trouwens, er zaten ook HJ, aan het einde van de oorlog in de WH, ik weet alleen niet of je daar ook repro's van hebt :/ :|


Groet,
Comrade
''Drann, drauf, drüber!''
Frontovik
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 21 dec 2008, 12:31

Re: Vraagje re-enactment

Bericht door Frontovik »

Comrade schreef:
Trouwens, er zaten ook HJ, aan het einde van de oorlog in de WH, ik weet alleen niet of je daar ook repro's van hebt :/ :|

Groet,
Comrade
HJ is naar mijn weten niet re-enactbaar in ons land i.v.m de leuke politieke lading :mrgreen: ...
Sovjet re-enactment groep
http://krasnyoktjabr.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

What ever happens, we have got
the Maxim guns, and they have not!
Gebruikersavatar
Mr_Flibble
Lid
Berichten: 631
Lid geworden op: 04 nov 2004, 16:24
Locatie: Waalwijk
Contacteer:

Re: Vraagje re-enactment

Bericht door Mr_Flibble »

Het is niet zozeer verboden, maar een HJ of SS groep zal nooit geaccepteerd worden door het LPLG als officiele werkgroep.
In Tabulas Argenteas Refero
Gebruikersavatar
Comrade
Lid
Berichten: 853
Lid geworden op: 25 dec 2011, 21:37
Locatie: Leiden

Re: Vraagje re-enactment

Bericht door Comrade »

Wat ook vrij logisch is, zeker voor de mensen die de oorlog hebben meegemaakt, is het vervelend.

Nog even wachten dan maar 8)
Het kost ook nog vrij veel geld

MvG,
Comrade
''Drann, drauf, drüber!''
Plaats reactie