Jolijn,
In Nederland kun je meedoen met re-enactmentevenementen als burger, of je zou als vrouw geallieerd moeten doen.. De VHM heeft wat vrouwelijke werkgroepen
Mvg,
Erik
Je weet dat je als vrouw buitenom een vrouwenuitbeelding, of russisch geen gevechtsuitbeelding kunt doen?Jolijn schreef:Ja, dat je een (goed uiteraard!) repro pak moet dat wist ik al, en de kosten die dat met zich meebrengt
Nu ik er over nadenk moet je idd naar veel verschillende plaatsen, maar bedankt voor de info!
Daar was ik enigszins van op de hoogte, ja (helaas, maar ik weet toch nog niet wat ik wil gaan doen)Erik S. schreef:Je weet dat je als vrouw buitenom een vrouwenuitbeelding, of russisch geen gevechtsuitbeelding kunt doen?Jolijn schreef:Ja, dat je een (goed uiteraard!) repro pak moet dat wist ik al, en de kosten die dat met zich meebrengt
Nu ik er over nadenk moet je idd naar veel verschillende plaatsen, maar bedankt voor de info!
HJ is naar mijn weten niet re-enactbaar in ons land i.v.m de leuke politieke ladingComrade schreef:
Trouwens, er zaten ook HJ, aan het einde van de oorlog in de WH, ik weet alleen niet of je daar ook repro's van hebt![]()
![]()
Groet,
Comrade