Red Orchestra ostfront 41-45, speelt iemand dit nog?

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
michael91
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 feb 2007, 16:49
Locatie: Rotterdam

Red Orchestra ostfront 41-45, speelt iemand dit nog?

Bericht door michael91 »

Hallo iedereen,

Pas geleden zag ik bij de Media Markt het spel Red Orchestra ostfront 41-45 liggen. Ik wist dat dit alleen multiplayer is. Nou ik eerst practice gespeeld, en vind het er erg realistisch en leuk uit zien. Alleen nu bij multiplayer bij servers, zie ik geen servers staan. Spelen er uberhaupt nog mensen dit spel? Of speelt niemand het meer, en is er daardoor geen server meer beschikbaar? Of zit er anders bij mij een probleem?

Het lijkt me namelijk erg leuk, om dit online met andere mensen te spelen.

Met vriendelijke groet,
Michael
Before you lead your men in war to a victory, You have to lead them first through hell
Gebruikersavatar
michael91
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 feb 2007, 16:49
Locatie: Rotterdam

Re: Red Orchestra ostfront 41-45, speelt iemand dit nog?

Bericht door michael91 »

Hoi hoi,

Oh wacht, ik had bij chat ofzo niet op connect bij bepaald iets gedrukt. Kwam dit net tegen, en toen kwamen er ineens allemaal servers.
Sorry voor het openen van een topic hiervoor :oops: Wat mij betreft, mag dit topic gesloten worden. Of misschien kunnen we hier afspraken maken met elkaar om bijvoorbeeld een avond dit spel te gaan spelen?

Met vriendelijke groet,
Michael
Before you lead your men in war to a victory, You have to lead them first through hell
Sander89
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 20 jun 2008, 13:51

Re: Red Orchestra ostfront 41-45, speelt iemand dit nog?

Bericht door Sander89 »

Aanrader, download ook de mod Darkest Hour (http://www.darkesthourgame.com). Deze wordt ook nog veel gespeeld en is zeer uitgebreid, gericht op het westfront.

Nog een krap maandje wachten en dan komt ook Red Orchestra 2 uit.
Gebruikersavatar
michael91
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 feb 2007, 16:49
Locatie: Rotterdam

Re: Red Orchestra ostfront 41-45, speelt iemand dit nog?

Bericht door michael91 »

Bedankt voor de tip! Ben hem nu meteen aan het downloaden en installeren. Heb het nu paar dagen gespeeld, en ik moet zeggen een erg leuk en realistisch spel. Darkest hour, over het westfront lijkt me ook zeer interessant en leuk. Het westfront is toch het front waar ik persoonlijk iets meer vanaf weet, dan van het oostfront. Maar beide vind ik erg interessant.

Met vriendelijke groet,
Michael
Before you lead your men in war to a victory, You have to lead them first through hell
Fuglesang
Lid
Berichten: 208
Lid geworden op: 17 mei 2012, 13:10

Re: Red Orchestra ostfront 41-45, speelt iemand dit nog?

Bericht door Fuglesang »

Inmiddels is Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad ook echt de moeite waard.
Dat speelt allemaal iets soepeler en de "moord-simulator" is grafisch ook nog wat verbeterd.
Ik raad je aan om op Steam te kijken en alle Sales rond kerst in de gaten te houden. Dan kan deze titel zomaar 50- tot 75% korting hebben op de toch al niet zo hoge prijs.

Voor zover ik weet is Tripwire bezig met een mod te maken voor gevechten in de Pacific. Om zo het modden van andere spelers te vergemakkelijken. Of dit project (waar ze niets aan verdienen) nog steeds loopt, weet ik echter niet.
Geïnteresseerd in SA en (Alg.) SS, NSB, Germaanse en Nederlandse SS
Fuglesang
Lid
Berichten: 208
Lid geworden op: 17 mei 2012, 13:10

Re: Red Orchestra ostfront 41-45, speelt iemand dit nog?

Bericht door Fuglesang »

michael91 schreef:Bedankt voor de tip! Ben hem nu meteen aan het downloaden en installeren. Heb het nu paar dagen gespeeld, en ik moet zeggen een erg leuk en realistisch spel. Darkest hour, over het westfront lijkt me ook zeer interessant en leuk. Het westfront is toch het front waar ik persoonlijk iets meer vanaf weet, dan van het oostfront. Maar beide vind ik erg interessant.

Met vriendelijke groet,
Michael
Sorry voor de tweede post.
Als je hier genoeg van hebt kan je ook Mare Nostrum downloaden.
Dat is tevens een gratis mod en die gaat over de oorlog in Noord-Afrika.

Als je een Steam-gebruiker bent, dan zal je automatisch op de winkelpagina van Red Orchestra: Ostfront 41-45 onderaan deze mods ziet staan. Klik ze aan en ze worden automatisch gedownload en geinstalleerd door Steam.
Geïnteresseerd in SA en (Alg.) SS, NSB, Germaanse en Nederlandse SS
Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: Red Orchestra ostfront 41-45, speelt iemand dit nog?

Bericht door panzer lehr »

Ik speel ondertussen ook RO2. :)
Fuglesang
Lid
Berichten: 208
Lid geworden op: 17 mei 2012, 13:10

Re: Red Orchestra ostfront 41-45, speelt iemand dit nog?

Bericht door Fuglesang »

Eens een potje spelen? :wink:

Hier is nog een linkje voor de Pacific mod (die blijkbaar nog steeds niet af is..)
http://www.risingstormgame.com/
Geïnteresseerd in SA en (Alg.) SS, NSB, Germaanse en Nederlandse SS
Plaats reactie