Game onder constructie.

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
yarwest
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 jan 2014, 15:01

Re: Game onder constructie.

Bericht door yarwest »

ja die kleuren waren een slecht idee, vooral toen ik hem in unity importeerde, de textures kwamen niet mee maar de materials (dus het rood, het bruin en het grijs) wel en het geheel zag er volledig f'ed up uit :-p
Gebruikersavatar
Braam
Lid
Berichten: 44
Lid geworden op: 14 apr 2012, 12:01

Re: Game onder constructie.

Bericht door Braam »

Nieuw 3d modelletje gemaakt van een Czech Hedgehog.

Afbeelding
yarwest
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 jan 2014, 15:01

Re: Game onder constructie.

Bericht door yarwest »

door een groot project wat ik voor school moet doen kan ik tot mijn spijt minder actief zijn in dit project, hoop het snel af te kunnen ronden maar het kan nog wel even gaan duren.
Opgeheven account 5919

Re: Game onder constructie.

Bericht door Opgeheven account 5919 »

Leuk man :) Lekker met Unity bezig zie ik!

Ik ben zelf werkzaam als 3D Vormgever in een groot bedrijf. Ik werk al bijna 6 jaar met 3dsmax en Vray, Blender en Maya in een grijs verleden.

Check hier mijn portfolio als je dat leuk vindt! http://www.behance.net/gallery/Best-Of-3D/4819071

Mocht je nog interesse hebben, ik heb nog wat losse modellen liggen die ik ooit voor de grap heb gemaakt. Of als je ooit nog eens wat wil weten ;)

O.a deze K98

Afbeelding

!Klik erop om hem te vergroten!
yarwest
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 jan 2014, 15:01

Re: Game onder constructie.

Bericht door yarwest »

holy shit, profesional in the house, hands down.
Je werk ziet er awesome uit, vooral de metro video, i love metro btw *_____*
Opgeheven account 5919

Re: Game onder constructie.

Bericht door Opgeheven account 5919 »

Yarwest, bedankt voor je reactie...Ik leer elke dag ook nog steeds bij hoor ;)

Mocht je ooit iets willen weten, vraag gerust.

Strelok
Gebruikersavatar
Joep
Lid
Berichten: 2196
Lid geworden op: 22 sep 2012, 14:33
Gegeven: 1 keer

Re: Game onder constructie.

Bericht door Joep »

Zeker knap werk Strelok! Ziet er erg realistisch uit. Houdt ons vooral op de hoogte van je werk.
"Luctor et Emergo"

Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
yarwest
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 jan 2014, 15:01

Re: Game onder constructie.

Bericht door yarwest »

Strelok schreef:Mocht je nog interesse hebben, ik heb nog wat losse modellen liggen die ik ooit voor de grap heb gemaakt. O.a deze K98[/b]
Strelok, welke wapens heb je allemaal?
Opgeheven account 5919

Re: Game onder constructie.

Bericht door Opgeheven account 5919 »

Ik heb redelijk wat Wo2 gerelateerde meuk gemaakt, Tis wat ouder werk. Uit mijn hoofd, in ieder geval een K98, een MG42, een FLAK 88, C-47 (Dakota), Duitse en Amerikaanse helmen, En nog wat andere meuk. Ook een hoop bunkermodellen en omgevingsmodellen die ik heb gebruikt voor het reconstrueren van een slagveld. Niet alle modellen zijn game-ready, wat inhoudt dat ze nog niet voorzien zijn van UVW-Unwraps, AO, Spec, normal of andere bakes. T'was meer voor stills bedoelt :) Unity pikt high-pol in principe wel, maar dan moet je goed weten hoe me met draw culls werkt ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bear in mind dat niet alle models correct zijn volgens historische layout..omdat niet alle modellen van zeer dichtbij weergegeven werden, was het niet nodig om ze 1op1 te maken :)
Plaats reactie