The Viking schreef:Ik heb hem ook en al meerdere malen helemaal uitgespeeld, zelfs op het hoogste moeilijkheids level. Eindelijk een first-person-shooter waarbij ik grotendeels zelf het tempo kan bepalen. Ook grappig dat ik in november in Berlijn was en daar de omgeving "Brandenburgertor" terugherkende in de game. Onlangs ook een DLT gekocht waarin je Hitler kon omleggen. Dit soort Sniper GAMES (met de nadruk op games, ik beleef die net als een goed boek) vind ik heerlijk om te spelen.
Gr. Gertjan

Ik heb inmiddels binnen en ik vind hem in 1 woord AWESOME.
Ik heb de game of the year edition gekocht met alle DLT's

Sommige dingen in de Game kloppen niet, maar dat merk je alleen als je goed oplet en er veel verstand van hebt.
Wat me opviel is dat Duitsers met mp40's, kar98's patronentassen hadden en dat je tegen Russen moest vechten.
Ook echt super geweldig dat je boobytraps zoals S-mijnen e.d. kan plaatsen.
Vraagje ; Je zei dat het een first person was, maar ik kan alleen maar third person ?
Zoals eerder gezegd was, ben ik het ermee eens dat het nogal langdradig is, maar vervelen doet het niet vind ik.
Ik vind dit soort games echt geweldig, vooral dat ze nu nog games over de 2e wereldoorlog met goede graphics maken.
Voor mensen die van dit soort games houden, raad ik Red Orchestra 2 ook heel erg aan.