Sniper Elite V2

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joep
Lid
Berichten: 2196
Lid geworden op: 22 sep 2012, 14:33
Gegeven: 1 keer

Sniper Elite V2

Bericht door Joep »

Ik heb dus een nieuwe game aangeschaft genaamd;
Sniper Elite V2.

Iemand ervaring met deze game ?
Ik heb al diverse gameplays gezien en het ziet er veelbelovend uit.
Zeer realistisch en mooie graphics.

Voor degene die het spel niet kennen, zoek het maar is op op youtube je zult er als wo2 fanatist van verstelt staan.

Groet, Joep! :mrgreen:
"Luctor et Emergo"

Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Fuglesang
Lid
Berichten: 208
Lid geworden op: 17 mei 2012, 13:10

Re: Sniper Elite V2

Bericht door Fuglesang »

Ik heb hem zelf ook.
Ik speel hem alleen niet zo heel erg vaak en ik ben dan ook nog maar op de helft.

Pluspunten:
-Ziet er erg realistisch uit
-Vijand reageert vrij realistisch
-Geluiden klinken erg goed
-Veel manieren om je vijanden aan te vallen (mijnen, granaten, pistolen, geweren, SMG's, struikeldraadmijnen, dynamiet, stenen om aandacht te trekken of af te leiden, etc)
-Gevechten tussen Russen en Duitsers, waarbij beide je vijand zijn (jij bent Amerikaan en moet geheime documenten in handen zien te krijgen voor de russen dat doen)
-Goed coversysteem (hoewel de vijand je soms nog wel kan raken door kisten, etc)
-Oprapen van munitie

Minpunten:
-Eentonige en kleine multiplayer.
-Op den duur krijg je wel genoeg van die killviews, hoewel dit ook weer uit te schakelen is.
-Af en toe is het niet duidelijk hoe je op bepaalde punten moet komen of hoe je je specifieke doelen moet uitschakelen.
-Kwestie van smaak, maar dat "stealth-en" heb ik gauw weer gezien. Ik zelf houd persoonlijk van grootschalige gevechten met teams, hele legers, etc, zoals de oude Medal of Honor reeks en de oude Call of Duty.
Geïnteresseerd in SA en (Alg.) SS, NSB, Germaanse en Nederlandse SS
Gebruikersavatar
Joep
Lid
Berichten: 2196
Lid geworden op: 22 sep 2012, 14:33
Gegeven: 1 keer

Re: Sniper Elite V2

Bericht door Joep »

Klopt ik hou zelf ook heel erg van de oude cod en moh reeks.
Daarvan heb ik er thuis een stuk ofb15 liggen :lol:

Maar ik woi weer wat nieuws en het leek me heel leuk.
Dit is ook 1 van de eerste 3d person ww2 games die ik heb.
"Luctor et Emergo"

Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Gebruikersavatar
The Viking
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:00
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Re: Sniper Elite V2

Bericht door The Viking »

Ik heb hem ook en al meerdere malen helemaal uitgespeeld, zelfs op het hoogste moeilijkheids level. Eindelijk een first-person-shooter waarbij ik grotendeels zelf het tempo kan bepalen. Ook grappig dat ik in november in Berlijn was en daar de omgeving "Brandenburgertor" terugherkende in de game. Onlangs ook een DLT gekocht waarin je Hitler kon omleggen. Dit soort Sniper GAMES (met de nadruk op games, ik beleef die net als een goed boek) vind ik heerlijk om te spelen.

Gr. Gertjan 8)
Meer weten over Maassluis gedurende de bezetting? Kijk dan eens op: http://wo2maassluis.tumblr.com
Gebruikersavatar
Joep
Lid
Berichten: 2196
Lid geworden op: 22 sep 2012, 14:33
Gegeven: 1 keer

Re: Sniper Elite V2

Bericht door Joep »

The Viking schreef:Ik heb hem ook en al meerdere malen helemaal uitgespeeld, zelfs op het hoogste moeilijkheids level. Eindelijk een first-person-shooter waarbij ik grotendeels zelf het tempo kan bepalen. Ook grappig dat ik in november in Berlijn was en daar de omgeving "Brandenburgertor" terugherkende in de game. Onlangs ook een DLT gekocht waarin je Hitler kon omleggen. Dit soort Sniper GAMES (met de nadruk op games, ik beleef die net als een goed boek) vind ik heerlijk om te spelen.

Gr. Gertjan 8)
Ik heb inmiddels binnen en ik vind hem in 1 woord AWESOME.
Ik heb de game of the year edition gekocht met alle DLT's :P
Sommige dingen in de Game kloppen niet, maar dat merk je alleen als je goed oplet en er veel verstand van hebt.
Wat me opviel is dat Duitsers met mp40's, kar98's patronentassen hadden en dat je tegen Russen moest vechten.

Ook echt super geweldig dat je boobytraps zoals S-mijnen e.d. kan plaatsen.
Vraagje ; Je zei dat het een first person was, maar ik kan alleen maar third person ?

Zoals eerder gezegd was, ben ik het ermee eens dat het nogal langdradig is, maar vervelen doet het niet vind ik.
Ik vind dit soort games echt geweldig, vooral dat ze nu nog games over de 2e wereldoorlog met goede graphics maken.
Voor mensen die van dit soort games houden, raad ik Red Orchestra 2 ook heel erg aan.
"Luctor et Emergo"

Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Fuglesang
Lid
Berichten: 208
Lid geworden op: 17 mei 2012, 13:10

Re: Sniper Elite V2

Bericht door Fuglesang »

Joep schreef: Zoals eerder gezegd was, ben ik het ermee eens dat het nogal langdradig is, maar vervelen doet het niet vind ik.
Ik vind dit soort games echt geweldig, vooral dat ze nu nog games over de 2e wereldoorlog met goede graphics maken.
Voor mensen die van dit soort games houden, raad ik Red Orchestra 2 ook heel erg aan.
Als je RO2 leuk vind kan ik je Rising Storm aan raden.
Oorspronkelijk aangekondigd als mod, maar snel uitgelopen tot volwaardig spel.
Momenteel is de beta uit, waar je toegang voor krijgt als je het spel pre-ordered.
Als je in het bezit bent van de voorgaande Red Orchestra's krijg je nog 40% korting ook.
Geïnteresseerd in SA en (Alg.) SS, NSB, Germaanse en Nederlandse SS
Gebruikersavatar
Joep
Lid
Berichten: 2196
Lid geworden op: 22 sep 2012, 14:33
Gegeven: 1 keer

Re: Sniper Elite V2

Bericht door Joep »

Het nadeel is dat ik RO2 gedownload heb en het heel erg laggt op mijn computer.
"Luctor et Emergo"

Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Peutie
Lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 jan 2014, 23:15

Re: Sniper Elite V2

Bericht door Peutie »

Hey,

Ik heb dit spel al 3 maal uitgespeeld en het is echt een aanrader,zeker als je fan bent van de oorlog!
Deze dagen kost die ook niet meer zoveel door de release van de ps4^^
Gebruikersavatar
The Viking
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:00
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Re: Sniper Elite V2

Bericht door The Viking »

Sniper Elite 3 komt er ook aan, voor diverse platformen. ZIe > http://www.sniperelite3.com/
Meer weten over Maassluis gedurende de bezetting? Kijk dan eens op: http://wo2maassluis.tumblr.com
Peutie
Lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 jan 2014, 23:15

Re: Sniper Elite V2

Bericht door Peutie »

Deze wil ik!!:O
Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: Sniper Elite V2

Bericht door panzer lehr »

De trailer ziet er wel goed uit. :)
Plaats reactie