Dominic uitgesloten op dit forum ?

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Gesloten
Pompierke1942
Lid
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 aug 2004, 13:20
Locatie: Belgie

Dominic uitgesloten op dit forum ?

Bericht door Pompierke1942 »

Hallo iedereen,

Ik lees dat Dominic problemen heeft op dit forum hier.
En dat jullie hiervoor hem aan het uitdagen zijn en bannen omdat hij alleen een onbeleefde opmerking gegestuurd heeft naar iemand op dit forum en die ervoor gezorgd heeft dat hij geband is. Nu ja dat hij ook op zoek is naar deze voorwerpen het uniform van Hitler of een Duitse helm wil dit niet zeggen dat jullie hem moeten bannen op dit forum. En ik heb ook gehoord dat Recon82 hierachter zit en anderen zoals Gilles en de anderen zullen dit wel weten denk ik Miesjel heeft trouwens gelijk deze jongen wil dit verzamelen, en re-enactment doen dus laat deze jongen doen en je moet hem helpen met wat hij zoekt en geen domme berichten plaatsen bij wat hij zoekt zo komt hij niet verder. Zouden jullie graag uitgesloten worden op dit forum deze mening wil ik wel eens van jullie weten.
Een droevig verleden is vergaan...
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »


Kleinhof verbannen, voor onbepaalde tijd, tenzij hij aan de staf uit kan leggen wat hij bedoelde met de serieuze dreigbrief die hij stuurde naar een van onze leden. Note: de bewuste pb is in de database geverifieerd.
Officiële mededeling. Het is niet de bedoeling om op een forum elkaar uit te schelden. Of zinloze beschuldigingen te uiten, welke ik kan opmaken uit jouw bericht:
En ik heb ook gehoord dat Recon82 hierachter zit en anderen zoals Gilles en de anderen zullen dit wel weten denk ik Miesjel
Voor de rest laat ik de moderators maar hun gang gaan.

P.S. Gebruik een logischere zinsopbouw, iets meer enters. Dan word het makkelijker te lezen!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Re: Dominic uitgesloten op dit forum ?

Bericht door johan willaert »

Pompierke1942 schreef:En ik heb ook gehoord dat Recon82 hierachter zit en anderen zoals Gilles en de anderen zullen dit wel weten denk ik Miesjel heeft trouwens gelijk deze jongen wil dit verzamelen, en re-enactment doen dus laat deze jongen doen en je moet hem helpen met wat hij zoekt en geen domme berichten plaatsen bij wat hij zoekt zo komt hij niet verder.
Dat is waarschijnlijk de langste zin ooit geplaatst op dit forum.... en dan nog met de volle twee leestekens........

:wink:

Johan
29th Let's Go!!!!!
Brodie
Lid
Berichten: 1597
Lid geworden op: 27 feb 2004, 09:14
Contacteer:

Bericht door Brodie »

ik sluit dit topic even
en ik ga even in overleg met mijn mede mod's
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

De reden waarom hij gebanned is, staat in het mededelingenforum.
Daar is verder geen discussie over mogelijk.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gesloten