laatste nieuws stond op 17 maart.Jurryt schreef:Dat weet ik allemaal zo niet. Ik weet wel dat het door de para's tijdens D-Day ook gebruikt werd....
Maar goed , boeie
Weet iemand release datum?
Brothers In Arms (game) nieuwe trailer
- Dodo
- Lid
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- Robin V
- Lid
Hiermee ben ik het absoluut niet akkoord. MOHAA gaf je altijd het gevoel dat je alleen stond, de maps waren ronduit zwak, en de tegenstander (voornamelijk cheaters, campers en sprayers) waren belachelijk. De originele COD maps zijn veeeeeel beter, de tegenstanders minder erg i.vgl.m. MOHAA...Tim schreef:Multiplayer kan MOHAA niet evenaren
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
- Tim
- Lid
- Contacteer:
MOHAA was en is niet toevallig veel populairder bij clans etc hoor. Bij CoD is het veelal "spray and pray", kijk maar naar het richtkruis dat zoveel vergroot en die PPHS. Bij Mohaa komt veel meer tactiek kijken. Zou wel kunnen dat JIJ cod multiplayer beter vindt, maar objectief gezien was Mohaa multiplayer zeker een groter succes.Numb schreef:Hiermee ben ik het absoluut niet akkoord. MOHAA gaf je altijd het gevoel dat je alleen stond, de maps waren ronduit zwak, en de tegenstander (voornamelijk cheaters, campers en sprayers) waren belachelijk. De originele COD maps zijn veeeeeel beter, de tegenstanders minder erg i.vgl.m. MOHAA...Tim schreef:Multiplayer kan MOHAA niet evenaren
-
Jurryt
- Lid
Geef ik je GEEN gelijk in! Ik speel mohaa al voordat hij uit kwam en al eeuwen online! Dit spel is gewoon veel en veel beter dan COD (online). COD geeft zo'n sfeer van drukte. MOHAA heeft een veel echtere sfeer en meer team play dan in CODNumb schreef:Hiermee ben ik het absoluut niet akkoord. MOHAA gaf je altijd het gevoel dat je alleen stond, de maps waren ronduit zwak, en de tegenstander (voornamelijk cheaters, campers en sprayers) waren belachelijk. De originele COD maps zijn veeeeeel beter, de tegenstanders minder erg i.vgl.m. MOHAA...Tim schreef:Multiplayer kan MOHAA niet evenaren
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Ook ik vind COD beter,ik speelde MOHAA ook vanaf het begin,totdat COD uitkwam. Bij Mohaa zitten soms 30 mensen in een gebied van 20 bij 20 meter(Zie de map Stalingrad),en wat rondspringen,huppellen enzo. Dit zie je tegenwoordig veel minder in COD(UO) dan dat ik dat bij Mohaa heb meegemaakt.Jurryt schreef:Geef ik je GEEN gelijk in! Ik speel mohaa al voordat hij uit kwam en al eeuwen online! Dit spel is gewoon veel en veel beter dan COD (online). COD geeft zo'n sfeer van drukte. MOHAA heeft een veel echtere sfeer en meer team play dan in CODNumb schreef:Hiermee ben ik het absoluut niet akkoord. MOHAA gaf je altijd het gevoel dat je alleen stond, de maps waren ronduit zwak, en de tegenstander (voornamelijk cheaters, campers en sprayers) waren belachelijk. De originele COD maps zijn veeeeeel beter, de tegenstanders minder erg i.vgl.m. MOHAA...Tim schreef:Multiplayer kan MOHAA niet evenaren
Mijn voorkeur gaat dus ook uit naar COD(UO)
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
MOHAA...Numb schreef:Hiermee ben ik het absoluut niet akkoord. MOHAA gaf je altijd het gevoel dat je alleen stond, de maps waren ronduit zwak, en de tegenstander (voornamelijk cheaters, campers en sprayers) waren belachelijk. De originele COD maps zijn veeeeeel beter, de tegenstanders minder erg i.vgl.m. MOHAA...Tim schreef:Multiplayer kan MOHAA niet evenaren
COD...
matige multiplayer spelletjes. Aardig arcade hall gevoel, maar voor de echte multiplayer ervaring speel je Hidden and Dangerous II. Het best met de update Sabre Squadron voor cooperation modus.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
-
marloes
- Lid
- Frankie
- Lid
- Contacteer:
We hebben het hier niet over goed of slecht, maar over smaak..okke schreef:MOHAA...Numb schreef:Hiermee ben ik het absoluut niet akkoord. MOHAA gaf je altijd het gevoel dat je alleen stond, de maps waren ronduit zwak, en de tegenstander (voornamelijk cheaters, campers en sprayers) waren belachelijk. De originele COD maps zijn veeeeeel beter, de tegenstanders minder erg i.vgl.m. MOHAA...Tim schreef:Multiplayer kan MOHAA niet evenaren
COD...
matige multiplayer spelletjes. Aardig arcade hall gevoel, maar voor de echte multiplayer ervaring speel je Hidden and Dangerous II. Het best met de update Sabre Squadron voor cooperation modus.
Ik vind MOHAA&COD ook leuke spellen. Persoonlijk vind ik HD2 een enorm zwakke gameplay hebben..Kwestie van smaak..Een ander vind het misschien wel fijn!
Tis maar net wat je leuk vind
Jurrie
- Dodo
- Lid
Brothers in arms over 1 weekje uit, ligt ie in de winkels...
Laatst gewijzigd door Dodo op 11 mar 2005, 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
-
marloes
- Lid
Vandaag?
Is ie vandaag al in de winkels?
Nou ik moet heel veel werken, heb honderden achterstallige emails, verschillende opdrachten, moet belasting nog invullen, verhuizing regelen...met andere woorden dan ga ik hem morgen kopen en dagen spelen
Is ie vandaag al in de winkels?
Nou ik moet heel veel werken, heb honderden achterstallige emails, verschillende opdrachten, moet belasting nog invullen, verhuizing regelen...met andere woorden dan ga ik hem morgen kopen en dagen spelen
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
HM van Randwijk 1909-1966