Vervolg Brothers in Arms.
- Tim Y.
- Lid
Goed nieuws voor iedereen met een pc, de demo is er
. Ik zal hem ook maar eens proberen te downloaden maar ja, met mijn pc zal dat wel niet echt lukken.
http://www.brothersinarmsgame.com/uk/fu ... p?id=12810
http://www.brothersinarmsgame.com/uk/fu ... p?id=12810
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
- Tim Y.
- Lid
En de officiele site van Earned in Blood is geopend
:
http://www.brothersinarmsgame.com/uk/ea ... /index.php
http://www.brothersinarmsgame.com/uk/ea ... /index.php
- Gino
- Lid
Heerlijk spel, BiA! Ga EiB ook zeker kopen 6 oktober!
Ik ben namelijk van het realisme en hou er juist van als je geen crosshair hebt en een gun die als een gek beweegt als je probeert te mikken..
Alleen wat aan BiA niet klopt is dat je steeds met gem. 6 man een hele stad veroverd. Je bent dus Fox Company, 3rd Platoon, 3rd Squad. Maar normaal gepsroken houdt dat toch in dat die squads dan verdeeld gaan over een paar straten en hoeken, en niet 1 squad die een compleet dorp moet gaan bevrijden? In BiA zie je buiten je squad alleen nog af en toe je Platoonleader aan het eind van de dag.. Terwijl vroeger toch de hele Company's samen verkasten? Beetje jammer vind ik dat, of trekt de PC dat gewoon niet? Zoveel man in hele veldslagen? Ik wil gewoon in het spel tijdens gevechten verderop andere squads(die jij niet bestuurt), zien vechten. Zoals het hoort! In EiB schijnt dit wel iets verbetert te zijn, maar dat merk ik dan nog wel.
Verder is BiA echt een topspel, maar ik wacht nog steeds op een PURE AUTHENTIC game die gewoon helemaal alleen gericht is op de werkelijkheid, tot in de kleinste details..
Waar je ook graaft, je geweren schoonmaakt, waar je wacht en met je mannen kunt praten, meer persoonlijke dingen ziet etc.
Zou toch leuk zijn...
[Edit Sjoerd] MSN taal verbeterd. Alle woorden die blauw zijn gemaakt in de tekst waren eerst verkeerd geschreven.[/edit]
Ik ben namelijk van het realisme en hou er juist van als je geen crosshair hebt en een gun die als een gek beweegt als je probeert te mikken..
Alleen wat aan BiA niet klopt is dat je steeds met gem. 6 man een hele stad veroverd. Je bent dus Fox Company, 3rd Platoon, 3rd Squad. Maar normaal gepsroken houdt dat toch in dat die squads dan verdeeld gaan over een paar straten en hoeken, en niet 1 squad die een compleet dorp moet gaan bevrijden? In BiA zie je buiten je squad alleen nog af en toe je Platoonleader aan het eind van de dag.. Terwijl vroeger toch de hele Company's samen verkasten? Beetje jammer vind ik dat, of trekt de PC dat gewoon niet? Zoveel man in hele veldslagen? Ik wil gewoon in het spel tijdens gevechten verderop andere squads(die jij niet bestuurt), zien vechten. Zoals het hoort! In EiB schijnt dit wel iets verbetert te zijn, maar dat merk ik dan nog wel.
Verder is BiA echt een topspel, maar ik wacht nog steeds op een PURE AUTHENTIC game die gewoon helemaal alleen gericht is op de werkelijkheid, tot in de kleinste details..
Waar je ook graaft, je geweren schoonmaakt, waar je wacht en met je mannen kunt praten, meer persoonlijke dingen ziet etc.
Zou toch leuk zijn...
[Edit Sjoerd] MSN taal verbeterd. Alle woorden die blauw zijn gemaakt in de tekst waren eerst verkeerd geschreven.[/edit]
"Een atoomoorlog heeft ook zijn voordelen. Volgens deskundigen zou die maar acht uur duren. 's Avonds zijn we dus terug thuis.
- Tim Y.
- Lid
...en waar je tegen een steentje trapt, een modderkluit tegen iemands hoofd aangooit of dat je de pluisjes van je jas kan plukken...Verder is BiA echt een topspel, maar ik wacht nog steeds op een PURE AUTHENTIC game die gwn helemaal alleen gericht is op de werkelijkheid, tot in de kleinste details..
Zou toch leuk zijn..
Ik bedoel sommige dingen mogen van mij ook wel weggelaten worden hoor. Ik zie soms ook wel dingen waarvan ik denk dat het wel wat realistischer kan, maar dat zijn meestal kleine dingetjes zoals de snelheid waarmee je je wapen herlaad ofzo (is maar een voorbeeld). En als je het vergelijkt met andere oorlogsspellen vind ik niet dat we mogen klagen, ik bedoel als je bij CoD gaat kijken wat allemaal realistischer kan ben je nog lang bezig.
Wat ik wel hoop is dat de BiA-makers zo verder gaan met het spel, zo dag voor dag en historisch correcte steden enzo. Misschien niet elke dag van de oorlog maar dat je wel bijvoorbeeld ook 7 dagen in Bastogne zit ofzo.
- Sjoerd
- Lid
Ik wil graag even iedereen attenderen op het volgende uit de forumregels:
Voor de duidelijkheid: Dit zien we dus liever niet.
Probeer er alsjeblieft een beetje op te letten.
Bij voorbaat dank.
Onder Breezahtaal verstaan wij ook het afkorten van woorden, zoals 'ckr'in plaats van 'zeker'.Probeer spelfouten uit je bericht te halen. Neem de tijd voor een post. Iedereen maakt spelfoutjes, maar laat gewoon zien dat je de taal serieus neemt. BreEzAh-taal is voorts niet toegestaan.
Voor de duidelijkheid: Dit zien we dus liever niet.
Probeer er alsjeblieft een beetje op te letten.
Bij voorbaat dank.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- Gino
- Lid
@Sjoerd: Sorry, had het nogal snel getypt..
@Tim: Eigenlijk heb je wel helemaal gelijk ja, maar er mag toch wel meer emotie en persoonlijkheid komen, ook in BiA. Met je mannen kunnen communiceren(letterlijk), bijvoorbeeld zou ook leuk geweest zijn.
@Tim: Eigenlijk heb je wel helemaal gelijk ja, maar er mag toch wel meer emotie en persoonlijkheid komen, ook in BiA. Met je mannen kunnen communiceren(letterlijk), bijvoorbeeld zou ook leuk geweest zijn.
"Een atoomoorlog heeft ook zijn voordelen. Volgens deskundigen zou die maar acht uur duren. 's Avonds zijn we dus terug thuis.
- Tim Y.
- Lid
Nou zover ik heb kunnen zien in de demo, is dit wel beter geregeld dan in de vorige BiA. Bij de vorige BiA zagen ze je en konden ze je raken als ook maar met een vingertopje boven de struik uitkwam. Maar volgens mij is dit wel wat minder in deze BiA, je kunt ze volgens mij wel van de zijkant besluipen en het vuur op ze openen als ze je nog niet gezien hebben. Ik weet even niet meer of dat ook uitgelegt word in het volgende stukje tekst (en ook een filmpje erbij), maar er worden wel genoeg andere interressante weetjes over de AI in deze game duidelijk gemaakt.
http://www.brothersinarmsgame.com/uk/ne ... p?id=12924
http://www.brothersinarmsgame.com/uk/ne ... p?id=12924
- Gino
- Lid
Veel kleine dingetjes zijn verbeterd in EiB. En in BiA hoef ik me ook aan bijna niks te storen, maar er is 1 ding waar ik toch niet tegen kan: Dat je met z'n 4jes van town naar town trekt tot je bij Carentan bent.. Alsof het 502nd PIR 4 soldaten kende..
Ze zouden het ook echt realistisch kunnen doen, met allemaal andere automatische squads om je heen die leiding krijgen van andere Sergaenten, die jij niet bestuurd. En jij hebt jouw squad. Dat is toch niet te veel gevraagd? Ik vind de manier van BiA veel beter/leuker dan CoD, maar in CoD ben je wel met veel man die ook regelmatig aan blijven stromen. De BiA maps zijn absoluut groot genoeg om er meedere computerbestuurde squads om je heen te laten vechten. Jammer dat de makers niet alles optimaal benutten.
Ze zouden het ook echt realistisch kunnen doen, met allemaal andere automatische squads om je heen die leiding krijgen van andere Sergaenten, die jij niet bestuurd. En jij hebt jouw squad. Dat is toch niet te veel gevraagd? Ik vind de manier van BiA veel beter/leuker dan CoD, maar in CoD ben je wel met veel man die ook regelmatig aan blijven stromen. De BiA maps zijn absoluut groot genoeg om er meedere computerbestuurde squads om je heen te laten vechten. Jammer dat de makers niet alles optimaal benutten.
- Tim Y.
- Lid
Inderdaad, maar je bent het toch met me eens, dat je bij CoD heel wat langer bezig bent he....vincent Geplaatst: 04-10-2005 07:57 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
, ik bedoel als je bij CoD gaat kijken wat allemaal realistischer kan ben je nog lang bezig.
In BiA ook...