Call of duty 2
- Tim Y.
- Lid
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
Is wel logisch eigenlijk, tegenwoordig worden (bijna) wo2 spellen in Amerika gemaakt, als die dan de kant van de duitsers zouden "kiezen", krijgen ze weer gezeik. Daarbij komt nog eens dat de duitsers als de slechten en verliezers worden beschouwd...pvt_Ed schreef:Kun je in COD 2 wel met duitsers spelen? Ik miste dat nogal in COD 1. In bijna iedere 3D shooter speel je niet met duitsers! Wel erg jammer.
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
We will remember them.
- Richard1976
- Lid
- Contacteer:
Maar zijn we hier niet al een beetje overheen? Natuurlijk wil ik hiermee niets goed praten, maar dit is ook een deel van de wereldgeschiedenis. Hetzelfde geldt voor Vietnamgames. Altijd maar met die Amerikanen.101st Michiel schreef:Is wel logisch eigenlijk, tegenwoordig worden (bijna) wo2 spellen in Amerika gemaakt, als die dan de kant van de duitsers zouden "kiezen", krijgen ze weer gezeik. Daarbij komt nog eens dat de duitsers als de slechten en verliezers worden beschouwd...
Had vroeger een game waarin je een duitser speelde, maar ben de titel kwijt. Het spel ook trouwens.
- Jelle H.
- Lid

- Contacteer:
Is wel logisch eigenlijk, tegenwoordig worden (bijna) wo2 spellen in Amerika gemaakt, als die dan de kant van de duitsers zouden "kiezen", krijgen ze weer gezeik. Daarbij komt nog eens dat de duitsers als de slechten en verliezers worden beschouwd...[/quote]
Worden beschouwd?? Ze zijn toch slecht en hebben verloren, of niet dan?
Worden beschouwd?? Ze zijn toch slecht en hebben verloren, of niet dan?
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- Jelle H.
- Lid

- Contacteer:
- Tim Y.
- Lid
Hehe, eindelijk. Activision heeft de releasedata bekend gemaakt.
Call of Duty 2 (PC)- 4 November 2005 (De Xbox360 versie later die maand)
Call of Duty 2: The Big Red One (Ps2, Xbox enz.)- 18 November.
Deze zullen wel weer vertraagd worden, dus ik verwacht niet dat ze op precies deze data zullen uitkomen.
Call of Duty 2 (PC)- 4 November 2005 (De Xbox360 versie later die maand)
Call of Duty 2: The Big Red One (Ps2, Xbox enz.)- 18 November.
Deze zullen wel weer vertraagd worden, dus ik verwacht niet dat ze op precies deze data zullen uitkomen.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- Frankie
- Lid
- Contacteer:
- Tim Y.
- Lid
Wat me eigenlijk zojuist opvalt, in Call of Duty: The Big Red One, zou je verwachten dat je alleen als soldaat in de 1ste infanterie divisie moet vechten. Maar ik zie zojuist, in de trailer, dat je in een B-24 Liberator moet vliegen (of schieten natuurlijk). 
- Tim Y.
- Lid
Hier een in-game video, van het level op Pointe-du-hoc. En ik begin nou echt te twijfelen of ik zou moeten wachten op de PS3, of de Xbox360 zou moeten kopen binnenkort. Ik denk dat ik toch maar wacht op de PS3, maar ik vind het echt jammer dat ik deze pracht-game niet kan spelen.
Het is natuurlijk weer niet zo realistisch als BiA, maar als je het vergelijkt met de vorige Call of Duty's of Medal of Honor's is dit natuurlijk echt ongeloofelijk.
http://media.xbox360.ign.com/media/743/ ... ids_1.html
(Hier staat tevens ook nog de trailer op, en een kleine in-game video)
http://media.xbox360.ign.com/media/743/ ... ids_1.html
(Hier staat tevens ook nog de trailer op, en een kleine in-game video)