White's Prizm IV aangekocht!

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Philip,ABRG
Lid

Bericht door Philip,ABRG »

vincent schreef:moet toch eens een detector aanschaffen, er moet nog wat in de bossen hier vlakbij zitten...
Anders duinen van Renesse of Oostvoorne.
Philip,ABRG
Lid

[quote="Timmeke"]Ik heb me een Prizm IV aangekocht, een zeer jonge occasie van bouwjaar 2005. Er zit nog 16 maand garantie op en het is met een 950 zoekschotel. Nieuwprijs voor deze detector 799 euro, gekocht voor 475 euro! De vorige eigenaar heeft zich een nog zwaarder toestel (Garett) aangekocht, en dat ik is de reden waarom hij te koop stond. Ben er reeds een uurtje met op zoek geweest in een bos hier achter ons huis en al wat bovengehaald, wat metaal en 2 munten waarvan 5 frank België periode koning boudewijn (1946-1980) en 5 Centimes Napoleon III (1852-1857). Helaas in slechte staat door de lange tijd in vochtige bosgrond.. :|

Mooi toch, ik zou oplaadbare batterijen gebruiken, werken net zo goed een scheelt je aardig wat geld
Timmeke
Lid
Contacteer:

Bericht door Timmeke »

Hey Philip,ABRG , ik heb oplaadbare batterijen hoor. M'n oude Micronta gebruikte er van hetzelfde type.
Edgar
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Succes met je nieuwe metaaldetector ;)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Philip,ABRG
Lid

Timmeke schreef:Hey Philip,ABRG , ik heb oplaadbare batterijen hoor. M'n oude Micronta gebruikte er van hetzelfde type.
Oke Timmeke heb ik niks gezegd :wink:
Plaats reactie