Is dit echt?
- Bigshot
- Lid
- Contacteer:
Leuk dat Brian mij post uit een ander forum hier plaats.
Geeft niks!
Maar wel even een paar aanvullingen.
Bij de foto op internet staat de tekst:
Hitler im Alter von 109 Jahren in einem chilenischen Pflegeheim. Wegen der tropischen Hitze hat sich der alte Mann ein feuchtes Tuch über den Kopf gelegt; möglicherweise handelt es sich dabei um das berühmte "Berliner Schnupftuch".
En er werd terecht opgemerkt: tropische hitte, daarom heeft hij ook zoveel kleren aan...

Maar wel even een paar aanvullingen.
Bij de foto op internet staat de tekst:
Hitler im Alter von 109 Jahren in einem chilenischen Pflegeheim. Wegen der tropischen Hitze hat sich der alte Mann ein feuchtes Tuch über den Kopf gelegt; möglicherweise handelt es sich dabei um das berühmte "Berliner Schnupftuch".
En er werd terecht opgemerkt: tropische hitte, daarom heeft hij ook zoveel kleren aan...
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
- Richard1976
- Lid
- Contacteer:
Naarmate je ouder wordt veranderd je lichaam. Dus ook je neus, oren en haarlijn. Of je moet veel geld hebben.Oren, neus en haargrens kloppen niet, een fake dus
Misschien airco!? Is mij trouwens nog nooit opgevallen dat bejaarden in de zomer in het bejaardentehuis met een kote broek rondlopen. Zelfs dan staat de verwarming nog aan.En er werd terecht opgemerkt: tropische hitte, daarom heeft hij ook zoveel kleren aan...
Natuurlijk is deze foto fake. Ik vind deze foto meer lijken op een bewerkte foto van Bruno Ganz (edit in de rol van hitler der untergang)
Laatst gewijzigd door Richard1976 op 19 okt 2005, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.