Korte Filmpjes Wereldoorlog 2

Forumonderdeel m.b.t. afbeeldingen uit de Tweede Wereldoorlog
Gebruikersavatar
Hauptman Raymond
Lid
Berichten: 145
Lid geworden op: 03 jan 2006, 21:31
Locatie: Eindhoven

Korte Filmpjes Wereldoorlog 2

Bericht door Hauptman Raymond »

Wie weet een site waar je korte filmpjes kunt vinden van operaties tijdens de Wereldoorlog 2, zoals operatie barborossa of Market garden etc
Gebruikersavatar
Tim Y.
Lid
Berichten: 1202
Lid geworden op: 27 apr 2005, 14:42
Locatie: Kerkrade

Bericht door Tim Y. »

Op http://www.ddaytoberlin.com, zijn korte filmpjes te zien. Ik weet niet of er ook filmpjes opstaan van Market Garden, of Operatie Barbarossa. Dat zul je even moeten nakijken, van de rest staan er wel zeer veel filmpjes op.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Gebruikersavatar
Hauptman Raymond
Lid
Berichten: 145
Lid geworden op: 03 jan 2006, 21:31
Locatie: Eindhoven

Bericht door Hauptman Raymond »

KUn je die ook opslaan?
soobel

Bericht door soobel »

ja, hiervoor moet wel heel het filmpje geladen zijn, en je moet er voor zorgen dat al je mappen zichtbaar zijn bij windows verkenner,

ga naar je C;/ schijf ga vervolgens naar documents en settings (documenten en instellingen) ga dan vervolgens naar ''jou naam'' en klik dan op local settings en vervolgens op Temporary Internet Files en voila hier staat alles van afbeeldingen en filmpjes enz die je op internet ziet, een kwestie van kopieren en plaken naar een andere map en je hebt ze op je pc
Gebruikersavatar
Hauptman Raymond
Lid
Berichten: 145
Lid geworden op: 03 jan 2006, 21:31
Locatie: Eindhoven

Bericht door Hauptman Raymond »

soobel schreef:ja, hiervoor moet wel heel het filmpje geladen zijn, en je moet er voor zorgen dat al je mappen zichtbaar zijn bij windows verkenner,

ga naar je C;/ schijf ga vervolgens naar documents en settings (documenten en instellingen) ga dan vervolgens naar ''jou naam'' en klik dan op local settings en vervolgens op Temporary Internet Files en voila hier staat alles van afbeeldingen en filmpjes enz die je op internet ziet, een kwestie van kopieren en plaken naar een andere map en je hebt ze op je pc
Bedankt, ik wil namelijk een paar filmpjes op mijn site zetten die ik ga maken,oh jah operatie Barborossa staat er ook op :lol:
vincent
Lid
Berichten: 1022
Lid geworden op: 05 jun 2004, 18:26

Bericht door vincent »

Hou wel rekening met het niet schenden van de copyright-wet!
Ik heb er geen kracht meer voor
Gebruikersavatar
Hauptman Raymond
Lid
Berichten: 145
Lid geworden op: 03 jan 2006, 21:31
Locatie: Eindhoven

Bericht door Hauptman Raymond »

Ik let wel op
Ik heb me gratis lidgemaakt, en nu mag ik gratis die filmpjes downloaden

Weet iemand hoe je filmpjes kleiner maakt: dus bijv. van 1 MB naar 750 KB?

[Edit Sjoerd] Meerdere berichten samengevoegd in één bericht.[/edit]
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

raymond,

het is mischien een beter idee als je voortaan je post ''edit'' in plaats van weer te posten, zo bespaart dat ruimte op de forumserver en voorkomt het bij sommigen irritatie, want nu post je soms wel eens 3 berichten na elkaar en dat is niet de bedoeling naar mijn idee.

mvg'

Sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
militairmuseum
Lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 31 jan 2006, 15:54

Bericht door militairmuseum »

je kan ook als je een film op internet ziet op rechtermuisknop drukken dan bij eigenschappen de URL met ctr.c kopieren en in mediaplayer openen
b2-t2
Lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 29 dec 2005, 21:09
Locatie: Oegstgeest

Bericht door b2-t2 »

Hauptman Raymond schreef:Weet iemand hoe je filmpjes kleiner maakt: dus bijv. van 1 MB naar 750 KB
Download Procoder 2, daar kun je filmpjes mee verkleinen en de extentie veranderen. Hou er wel rekening mee dat de kwaliteit achteruit gaat.
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

sobel schreef:raymond,

het is mischien een beter idee als je voortaan je post ''edit'' in plaats van weer te posten, zo bespaart dat ruimte op de forumserver en voorkomt het bij sommigen irritatie, want nu post je soms wel eens 3 berichten na elkaar en dat is niet de bedoeling naar mijn idee.

mvg'

Sobel
Daar sluit ik me volledig bij aan. Je kan editten door op de knop 'wijzig' te klikken, die rechtsbovenin het venster staat. Dit keer heb ik het voor je gedaan, maar in het vervolg graag zelf doen.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Michael
Lid
Berichten: 867
Lid geworden op: 19 feb 2004, 20:00
Contacteer:

Bericht door Michael »

Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Tim Y. schreef:Op http://www.ddaytoberlin.com, zijn korte filmpjes te zien. Ik weet niet of er ook filmpjes opstaan van Market Garden, of Operatie Barbarossa. Dat zul je even moeten nakijken, van de rest staan er wel zeer veel filmpjes op.
Dode link of is de website verplaatst?
Gebruikersavatar
Hauptman Raymond
Lid
Berichten: 145
Lid geworden op: 03 jan 2006, 21:31
Locatie: Eindhoven

Bericht door Hauptman Raymond »

Het moet zijn http://www.ddaytoberlin.com en hij heeft er per ongeluk nog een , achter gezet in het email adres daarom doet hij het niet
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Dat had ik ook niet gezien :P Bedankt :)
Plaats reactie