Ik moet beter lezen? Ik lees dat:
Donitz schreef:aan drs. S.; De foto die jij geplaatst hebt dat is idd generaal Rommel, kijk maar naar zijn onderscheiding (pour le merite ) over zijn ridderkruis 1e klas. Deze onderscheiding is enkel aan een aantal generaals toegekend wegens buitengewone verdiensden ( denk aan antlantikwall en Afrika korps acties ).
* je denkt dat er een ridderkruis eerste klas bestond
* je denkt dat het pour le merité een onderscheiding uit WO2 was
* je denkt dat het pour le merité verstrekt werd voor o.a. de Atlantikwall en acties met het Afrika Korps
* je denkt dat het pour le merité enkel aan een aantal generaals is uitgereikt
Donitz schreef:De foto's waar het om gaat, dat kan idd iedereen zijn, maar dat is absoluut en zeker Rommel niet omdat hij daar veel te klein voor is te vergijking de man die naast hem loopt. Generaal Rommel was ten eerste een man die erg lang en breed was en ten tweede was hij niet erg vaak bij zijn manschsappen te vinden bij voorbereidingen ( dat is hier duidelijk het geval ).
* je denkt dat dit Rommel niet is omdat die groot en breed was.
* je denkt dat Rommel tijdens voorbereidingen niet erg vaak bij zijn troepen was
* je denkt dat deze foto duidelijk tijdens voorbereidingen is gemaakt
Donitz schreef:Bovendien meen ik zelfs dat dit niet de wehrmacht is maar zelfs het volksleger, kijk maar eens goed, er zijn geen kraagspiegels te vinden, welke een officiers overjas wel had maar een van het volksleger niet, die hadden erg breede kragen en geen kraagspiegels. schouderstukken werden er wel gedragen.
* de meent dat dit het volksleger (de Reichswehr?) is
Wat lees ik niet goed? Jij meot trouwens beter spellen want anders kan ik neit goed lezen wat er staat.