Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ik zie al dat vele van jullie naar hurtgenwald zijn geweest.
wat ik me afvraag is"als jullie hier heen gaan, nemen jullie dan ook het en en het ander mee wat jullie vinden?"
jeroen wo2 schreef:Tuurlijk neem ik wat mee.
Geen granaten ofzo maar wel etensblikjes,flessen en andere gebruiksvoorwerpen.
oke,
ja ik ga in de herfst lekker wandelen en hoop nartuurlijk ook nog wat bunkers, en schuttersputjes tegen te komen.
ik hoop zeker ook wat te vinden, maar een 75mm die polte vind zou ik als ik die vond ook lekker laten liggen
ik ben ook in Hurtegenwald geweest, afgelopen zomer, was er erg mooi en indrukwekkend. heb ook vele bunkers gezien en ben ook op de siegfried linie geweest, wel raar om te zien dat er gewoon dwars door het boeren landschap van die drakentanden staan, vaak genoeg zag je een hoop beton, uit het landschap opduiken, dit bleek dan later een kapot geschoten bunker te zijn, wij vonden er echter niet al te leuke dingen, een dood schaap wat vast was komen te zitten in de puinhopen van de bunker en wat al flink op weg was te verotten, aan te raden is de winkel in Trier, genaamd Waffen Wagner, hier verkopen ze tegen redelijke prijzen verschillende soorten wapens uit de ww2 periode, ook vindt je er uniforms en dolken etc. egt mooie omgeving!
'War is delightful for those who have not experienced it'