Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Stg44
Duidelijk genoeg lijkt me
Idem
Deze is bijzonder. Duitse mortier en een Franse granaat.
US piloot met K98
Flak 2cm Drilling
Panzerfaust klein 30
Wurfmine
Püppchen
K98 met scherpschuttersvizier op de achtergrond.
Flak 8,8 cm
PAK 43
Luger Pistole 08
Even een kleeeein beetje offtopic hoor, maar werden Duitse wapens daadwerkelijk vaak gebruikt, of werden ze vaak gebruikt als propaganda of privé gebruik?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Zou ook inderdaad een Canadees kunnen zijn. Ik zie niet echt iets duidelijks wat op Canada wijst. Geen patches of iets dergelijks maar het zou inderdaad goed kunnen. Waar is dat zichtbaar aan?
Vergis je niet met Amerikaanse wapens. Deze zijn tijdens het Ardennen offensief in grote getale gebruikt. Ik heb veel foto's gezien waarbij Duitsers met Amerikaanse wapens rondzeulen.
Bart M. schreef:Zou ook inderdaad een Canadees kunnen zijn. Ik zie niet echt iets duidelijks wat op Canada wijst. Geen patches of iets dergelijks maar het zou inderdaad goed kunnen. Waar is dat zichtbaar aan?
Aan de 2de patch onder het schouderstuk. Die wijst aan dat het van een Canadeese divisie is. Correct me if I'm wrong, want canadees is niet volledig mijn ding
Zijn mooie foto's.
En de persoon met een luger is zeer zeker in dienst bij een canadese divisie.
4e of 5e armoured division gok ik.
Patch komt donker over en hij zit bij zwaar geschut.