Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nog geen 10 huizen verder staat een oude duitse opslagplaatsn kleintje natuurlijk, geen hangar ofzo. Is nu omgebouwd tot garage voor 2de handsauto's. Er is maar genoeg plaats voor 1 auto in de werkruimte. (voor idee van de grootte)
Verplaatst naar afbeeldingen, want ik geloof dat het daar beter past.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Bij mijn opa en oma in de tuin ligt allemaal glas, afkomstig uit die periode, door kapot ramen ect. Maar ik denk niet dat je dit bedoelt want er zijn verder geen dingen die opvallen, maar ik ga het huis nog wel een keer goed bestuderen!
Pamflettenverzamelaar: Vliegende Hollanders en de Wervelwind.
In de Plaats in Oekraine waar ik vandaan komt.. Ligt een hydrodam(voor elekresiteit) in Dnjepr. Er was zwaar gevochten. En als een gedenk teken hadden ze 1 van de pilaren zo gelaten hoe het na de slag was. Zit vol met kogel gaten en zo.. Kan moelijk foto van maken. Rijden auto's en zo moelijk uitstappen..
She ne wmerla Ukraina ni slawa ni wolja she Wam Brattja Ukrainci posmihnetsja dolja!!!
Ik zal eens een foto maken van mijn huis.. zit ook helemaal vol met treffers (je ziet ze alleen niet meer zo goed van veraf omdat mijn vader ze vorig jaar allemaal bij heeft gewerkt.. en er zijn nog wel wat meer dingen hier in de omgeving
In Bergen op Zoom. weet de plek precies, is niet ver van mijn huis. Als je nogeens in de buurt van hier gaat detektoren moet je maareens langskomen, laat ik je alles zien.