Gezocht : foto's sloep

Forumonderdeel m.b.t. afbeeldingen uit de Tweede Wereldoorlog
Plaats reactie
pchealth
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 nov 2006, 12:50

Gezocht : foto's sloep

Bericht door pchealth »

Beste mensen,

Ik zoek foto's of tekeningen van een sloep die deel uitmaakte van een destroyer van de Royal Navy.

Hartelijk dank bij voorbaat

Bruno Buyck
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Hallo Bruno,

Welke klasse destroyer en welk tijdvak ? Ik heb via Google even gekeken of ik je snel kon helpen. Aangezien ik niet veel verstand heb van schepen dacht ik dat er maar één klasse zou zijn en dat ik je dus even kon helpen.....helaas....er zijn een aantal klassen van Destroyers en aangezien ik niet weet welke dat jij bedoeld ben ik maar gestopt met zoeken. Als je zelf even via Google zoekt dan stuit je denk ik ook wel op info waar je wat aan hebt. :wink:

Ik heb gezocht op Royal Navy + destroyer.

Groet,

Charly
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
pchealth
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 nov 2006, 12:50

Bericht door pchealth »

Hello,

zelf zoek ik al weken een foto van een sloep van een destroyer van de admiralty S. Class .Ik ben radeloos wie kan mij helpen ? :|

Grtn
Bruno
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Foto's vinden van Britse S-klasse torpedobootjagers lukt nog wel, maar niet van de sloepen. Misschien staan deze ook wel niet op internet, en moet je je tot boeken wenden. Op onderstaande pagina over de S-klasse staan ook wat boeken genoemd, misschien moet je hier aan proberen te komen.

http://uboat.net/allies/warships/class. ... 3&navy=HMS
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
pchealth
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 nov 2006, 12:50

Bericht door pchealth »

Hello,

De reden waarom ik een duidelijke foto van een sloep nodig heb ik omdat ik in het bezit ben van een naval crest = bronzen logo die op een sloep van de HMS scimitar bevestigd was.
Daarom zoek ik een foto van een sloep waarop zo een logo duidelijk zichtbaar is .... van een kennis kreeg ik een foto doorgemaild jamergenoeg is daarop het bronzen logo niet zichtbaar.

mvg
Bruno
Afbeelding
Plaats reactie