Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ikzelf heb als bureaubladachtergrond een wallpaper van de bekende foto van op Iwo Jima (Ik heb deze geplaatst na het zien van 'Flags of our Fathers'...hiervoor had ik een WO1 prent staan )...
Nu vraag ik mij af wie er nog allemaal een WO2-foto als achtergrond heeft staan...
Laat het hier weten en wees niet verlegen om de foto ook daadwerkelijk te posten
Mvg
Von Pratt
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
De meeste bureaubladachtergronden op mijn computer zijn foto's van eigen hand. Een kleine greep uit de collectie van foto's die het bij mij tot bureaubladachtergrond hebben gebracht;
Ik vind vooral de zwart-wit foto schitterend...
In mijn vrije tijd en op school doe ik nog weleens aan fotografie en zwart-wit fotografie is toch wel mijn favoriet