Denk het wel ja aangezien de kleur en camo van de panther. Maar ook aan de bouwstijl van het huis.Panzer5 schreef:
Ik vraag me af waar dit zou zijn
Frankrijk?
Met kleur bedoelde ik zandkleur, dat kun je ook wel zien. En als camo, de takken met bladerenPanzer5 schreef:Ja, alleen zie je de kleuren niet
Hoe kun je dat zien? Het kan ook wel Groen/ grijs zijn. Of Camouflage vlekken.Westwall schreef:Met kleur bedoelde ik zandkleur, dat kun je ook wel zien. En als camo, de takken met bladerenPanzer5 schreef:Ja, alleen zie je de kleuren niet
Je kunt toch wel zien dat die tank een vrij lichte kleur heeft.Panzer5 schreef:Hoe kun je dat zien? Het kan ook wel Groen/ grijs zijn. Of Camouflage vlekken.Westwall schreef:Met kleur bedoelde ik zandkleur, dat kun je ook wel zien. En als camo, de takken met bladerenPanzer5 schreef:Ja, alleen zie je de kleuren niet
Nu ik zo kijk kan het zijn dat dat witte oppervlak onder de panther, sneeuw is. Bedoelde je dat? Dat kan ook verkeerde belichting zijn, lijkt me eerder.OliverP schreef:De foto is erg licht, want anders zou het huis op de achtergrond ook wat duidelijker zichtbaar moeten zijn. Dus v.w.b. de lichte kleur, kun je dat niet met zekerheid stellen.
Maar los daarvan; ik zou eerder aan de Ardennen denken, zeker gezien de sneeuw. Voor zover ik weet hebben in Frankrijk geen gevechten plaatsgevonden in de winter.![]()
Anders zou je met deze foto al snel aan het oostfront uitkomen, maar dat sluit ik door de camo grotendeels uit.
En gaan we met deze discussie trouwens niet een beetje erg off-topic?
Kun je niets uit het erkenningsnr. halen op de zijkant van de koepel?OliverP schreef:Jammer dat er geen herkenningstekens op te zien zijn, anders zouden we de het gebied kunnen beperken.
Dat de foto bij een artikel over Normandië staat wil niet persé wat zeggen. Je wilt niet weten welke combinaties je afentoe tegenkomt; en niet allen op het net, maar ook in boeken!